|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Ringskrømt
|
![]() Jeg er rystet (bt-oppslag)http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Kjop...r-2722118.html
![]() |
#2 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg er rystet (bt-oppslag)At noen tjener noen kr på kiwi sin prisgaranti må da være greit. Men latterlig å gå til avisa og klage fordi hun måtte ta med seg jordbæra. *koko* |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Jeg er rystet (bt-oppslag)
Jeg trodde ikke man kunne gjøre det på den måten. Altså plukke ut tusen jordbærkurver, dra det med seg til kassen og forlange masse penger for det. Jeg trodde greia var at du kom hjem med et eple, som viser seg å være råttent, og så får du pengene tilbake. Det denne dama gjorde er jo helt hinsides, vel?
![]() |
#4 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
Veit ikke hvordan det funker jeg. Men hun fikk jo pengene, så da er det vel lov, tenker jeg. Hadde det ikke vært lov, så hadde de vel ikke delt ut penger til dette mennesket. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Jeg er rystet (bt-oppslag)At folk gidder! Hun kjøpte jo bærene kun for å tjene penger, noe som ikke akkurat er meningen med prisgarantien. Det er vel lov å gjøre slik hun gjør, selv om det kanskje ikke er helt etisk riktig? Men, å sutre over det i avisa synes jeg er barnslig,- hun fikk jo pengene sine.
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: Jeg er rystet (bt-oppslag)Jeg er vel ikke direkte rystet, men damen ble nok ikke seende fullt så sympatisk og urettferdig behandlet ut som hun hadde tenkt seg da hun kontaktet avisen. |
![]() |
![]() |
#9 |
Ringskrømt
|
Det er jo snakk om ren egoisme.
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Vel, hvis det kan bli kalt egoisme å spare penger, så ja. Men jeg synes vel heller det var et økonomisk nokså lurt stønt av dama som tross alt doblet pengene sine pga Kiwis egne garantier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Spare penger? Jeg sparer penger ved å kjøpe jordbær på tilbud, men å kjøpe fjørten kasser halvgode bær for å benytte seg av en garanti, er ikke å spare penger i min bok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Nei, fordi "finneren er vinneren" er tyveri, mens det hun har gjort er å benytte seg av Kiwis prisgaranti. Hun har ikke stjålet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
maler
|
![]() Sv: Jeg er rystet (bt-oppslag)Hvordan funker dette egentlig, tar man med seg dårlige varer i kassen og betaler for dem og så sier man "hey, jeg synes dette er for dårlig" og får pengene igjen? Det høres ut som en litt rar lek.
![]() |
#16 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Jeg er rystet (bt-oppslag)En ting å drive med slike rare ting, men å publisere det og fremstå som en tulling er en helt annen klasse. Avisen burde ikke ha trykket dette, de bør ikke bidra til at folk idioterklærer seg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Jeg er rystet (bt-oppslag)Denne saken har irritert meg også de siste dagene. Mest fordi tittelen på forsiden er:
![]() |
#19 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Jeg er rystet (bt-oppslag)... Sist redigert av rine : 17-06-12 kl 20:45. Årsak: slemt utsagn |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Jeg er rystet (bt-oppslag)*Tatt til meg skjennepreken* Sist redigert av Madicken : 18-06-12 kl 06:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|