|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() TilbakemeldingerGir du like mye tilbakemeldinger (prikker) som før? Jeg bare lurer på om det har gått litt i glemmeboka? Dette gjør jo at mange ikke når inn i Medlemssalongen/Markedsplassen, noe som jo er dumt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: TilbakemeldingerJeg prikker lite fordi jeg syns det er vanskelig å prikke fra iphonen. Er sjelden på FP fra pc. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: TilbakemeldingerEg har gitt 20 prikker sidan 01.08 og fått 20 prikker sidan 07.08, ifølgje kontrollpanelet mitt. Eg har ikkje tenkt over at det ikkje fungerer. Det tok ca. eit halvt år før eg kom inn på markedsplassen. Men nå har eg vore i dårleg form og hatt unormalt mykje nettid denne tida. Det kan hende det med aktivitetsnivå og speler inn? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Stadig innom
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: TilbakemeldingerMå si at jeg ikke helt har fått med meg disse prikkereglene og når man skal/bør prikke. Og er det vanlig å gjøre gjengjeld? Gi en prikk tilbake? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
maler
|
![]() Sv: Tilbakemeldinger
Man prikker når man vil.
![]() |
#7 |
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: TilbakemeldingerLitt kjipt at en er avhengig av prikker for å kunne defineres som "aktiv" og deltakende syntes jeg. Prikkene betyr at du har skrevet noe som noen har likt spesielt godt og jeg føler at jeg skriver for meg selv, ikke for å behage andre. Dermed blir det ikke mange prikker på meg (selv om jeg har etterhvert kommer inn på medlemssalongen! Takk til de som har prikket meg så langt). Jeg syntes prikker er litt popularitetsting som jeg egentlig ikke føler meg helt komfortabel med, men slik er nå engang systemet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: TilbakemeldingerJeg prikker som før, men det er ofte de samme jeg skulle ha prikket, som jeg ikke får prikket nok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Nybegynner
Medlem siden: Aug 2012
![]() |
![]() Sv: TilbakemeldingerSom ny på forumet... Hvordan fungerer dette prikkesystemet? Og hvordan prikker man? |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Gal kattedame
|
Det har nok noe med det en annen nevnte her. Diskusjonene her inne er jevnt over langt bedre enn hva de var i gamledager, da vi var på NM.
![]() |
#14 |
rakkarpus
|
Denne skjønte jeg ikke, du gir færre prikker nå fordi det er bedre diskusjoner? Det var vel grønne prikker HI fokuserte på..
![]() |
#15 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg visste ikke hva den phyl-frukten var.
Mulig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Grisejente
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: TilbakemeldingerEr i samme båt som deg, men innrømmer at jeg glemmer å prikke litt selv også.
![]() |
#17 |
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: TilbakemeldingerJeg prikker ofte tror jeg .. Prikker nesten hver gang jeg er innom ..
![]() |
#19 |
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prøver iallefall, men som du ser har jeg ikke mange innlegg..
![]() |
#20 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: TilbakemeldingerJeg er ikke noe flink til å prikke, kommer av og til på det, og da sender jeg avgårde noen. Sånn har det vært helt siden jeg begynte å vanke her.
![]() |
|
|