|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#23 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: TilbakemeldingerMellom 11. 7 og 12.8 ga jeg de siste 20 prikkene, så jeg er vel ganske flink. Bare jeg husker det, gir jeg ofte. Selektiv? Næsj.
![]() |
#24 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Tilbakemeldinger
Jeg gidder ikke selge til noen som ikke ler av det samme som meg, nei, det får da være grenser.
![]() |
#25 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: TilbakemeldingerEg er ein skikkeleg dårleg prikker, skikkeleg dårleg. No har eg vore vekke ei stund, men kan ikkje sei at eg er blitt så mykje bedre etter eg returnerte.
![]() |
#26 |
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: TilbakemeldingerNå vet jeg ikke noe om markedsplassen, for der har jeg ikke tilgang enda, men jeg kan ikke helt forstå hvorfor det skal være vanskeligere å få tilgang der enn til medlemssalongen? Eller driver dere og kjøper og selger veeeldig private/sensitive greier der inne?
![]() |
#28 |
Grisejente
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: TilbakemeldingerOgså er det kjempehyggelig at det kommer prikker takket være denne tråden, bare så synd vi er på skravleforumet.
![]() |
#29 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: TilbakemeldingerEg har gitt 20 prikker sidan 01.08 og fått 20 prikker sidan 07.08, ifølgje kontrollpanelet mitt. Eg har ikkje tenkt over at det ikkje fungerer. Det tok ca. eit halvt år før eg kom inn på markedsplassen. Men nå har eg vore i dårleg form og hatt unormalt mykje nettid denne tida. Det kan hende det med aktivitetsnivå og speler inn? |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Stadig innom
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: TilbakemeldingerMå si at jeg ikke helt har fått med meg disse prikkereglene og når man skal/bør prikke. Og er det vanlig å gjøre gjengjeld? Gi en prikk tilbake? |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
maler
|
![]() Sv: Tilbakemeldinger
Man prikker når man vil.
![]() |
#32 |
Med nebb og klør
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Ødemarka
![]() ![]() |
![]() Sv: TilbakemeldingerJeg er ganske flink til å prikke, og merker at terskelen er lavere jo mindre "poeng" en bruker har fra før. Dessverre gir jeg jo ikke akkurat gull og grønne skoger når jeg slenger bort en prikk, men dog.
![]() |
#33 |
Stadig innom
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: TilbakemeldingerStår prikkereglene noen steder? Jeg har lest litt om forumregler men fant ikke noe spes om dette? |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: TilbakemeldingerJeg glemmer ofte hele greia, men det er jo hyggelig både å gi og å få, så det er jo litt dumt.
![]() |
#35 |
Med nebb og klør
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Ødemarka
![]() ![]() |
![]() Sv: TilbakemeldingerHm. Lurer på om det kanskje ligger noen tråder noe sted, om du søker? Forrige runde jeg var aktiv mener jeg å ha lest (eller spurt?) om dette.
![]() |
#36 |
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tilbakemeldinger |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Stadig innom
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: TilbakemeldingerTakk takk. Som vanlig var jeg for tidlig med å spørre, før jeg hadde søkt selv altså. Og det blir vel oppfordret til? Å søke selv først? Men får mange nyttige svar her inne altså. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: TilbakemeldingerJeg aner egentlig ikke, er sjelden inne på kontrollpanelet for tiden. Vet at jeg får mindre røde enn jeg pleide og jeg gir også mindre røde. Jeg burde forresten være flinkere til å prikke nykommere, for jeg skumleser wom regel veldig og så leser jeg innleggene til de jeg vet ofte skriver noe interessant (som jeg både kan være enig og uenig i) nøyere. Derfor blir gode innlegg av nye brukere oftere oversett, og det er kanskje ikke helt bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Er frisk!
|
![]() Sv: TilbakemeldingerJeg prikker når jeg er veldig enig i noe som er sagt, når det kommer et veldig godt innlegg som får meg til å se annerledes på ting og når det er noe som er veldig morsomt eller noe som er veldig leit og jeg har lyst til å trøste. Spiller ingen rolle hvem det er som skriver det.
![]() |
|
|