|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
By the Sea
|
![]() Bakgrunn for nicket og avataren din?Av og til blir jeg sittende å lure på hvorfor folk har valgt akkurat det nicket og den avataren.
![]() |
#2 |
trøtt
|
![]() Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?Nicket er et forkortelse av et tidligere nick. Tegnene på sidene ble slengt på fordi bare TM er for kort. Jeg tror det er minimum 3 tegn eller noe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
trøtt
|
![]() Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?
Sånn! Da var det ordnet. På med t-shirt og solbriller i håp om en deilig og solrik sommer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?Nicket mitt er navnet på ei god venninne fra den andre siden av kloden - vet ikke hvorfor jeg valgte det, men har brukt det siden jeg registrerte meg på et forum for første gang (SM tror jeg).
Gutta -04 og -07 Sist redigert av Tangina : 14-05-07 kl 14:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
guru advisor
|
![]() Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?Cille fordi det er kallenavnet mitt. Sist redigert av Minerva : 25-05-07 kl 11:59. Årsak: Ikke fornøyd med tidligere avatar. Dette er mer meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?Lille*My fordi hun er tøff. Det er lenge siden jeg valgte det og har brukt det på alle mulige forum. Har også en intern greie med ordet "my" med søstra mi og noen, som er for komplisert til å forklare, men som er en del av grunnen til at det ikke kunne bli noe annet.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 15-05-07 kl 08:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
intro
|
![]() Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?Nicket er meg, det - på en så opplagt måte at det nesten er pinlig.
![]() |
![]() |
#8 |
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?Nicket mitt valgte jeg for de jeg liker stjerner (de i himmelen) og Estrella betyr stjerne på spansk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Ord deler & data akrobat
Medlem siden: May 2007
![]() |
![]() Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din? "Elinblu Nicket er meg, det - på en så opplagt måte at det nesten er pinlig. Sist redigert av data mannen : 15-05-07 kl 00:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Etylbarbital
![]() Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?Veronal er nicket mitt fordi det forteller alle og enhver at jeg er fagnerd og glad i Italia. Veronal var det første kommersielle barbituratet og fikk navnet sitt fordi en ignorant mente at Verona var den mest søvndyssende plassen på jord. Helt feil, selvfølgelig. Verdens beste vin dyrkes i åssidene til Verona.
![]() |
#11 |
Absolut ateist
|
Jeg trodde det var hun ene fra frustrerte fruer.
![]() |
#12 |
Etylbarbital
![]() |
#13 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?Mitt nick er et ordspill av Lille, som jeg kaller Leona og navnet hennes.
![]() |
#14 |
Textrovert
|
Høsten 2000 gjorde jeg nesten ikke annet enn å sitte og sture og høre på live-versjonen av "Untouchable Face". Det var faktisk den sangen jeg utelukkende hørte på i flere måneder. Bitter, moi?
![]() |
#15 |
Textrovert
|
![]() Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?Navnet mitt betyr "velsignet", så en venninne av meg brukte "Blessed" som nick på meg på mail. Men på et eller annet tidspunkt ble "blessed" til "divine". Nuvel, Divine har fulgt meg i mange år, men det ble i ugangspunktet valgt litt tilfeldig etter at alle de andre nickene jeg ville ha, allerede var i bruk. Jeg ville egentlig ha Calypso.
![]() |
#16 |
flisespikker
|
![]() Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?Jeg har ingen kallenavn og har vanligvis pleid å bruke mitt eget navn som brukernavn og slikt, men skilpaddenicket har jeg brukt i en del år på et par ulike forum. Jeg valgte det i sin tid fordi det jeg pleide å bruke var opptatt da jeg skulle registrere meg et sted, og så kikket jeg meg rundt i rommet og fikk øye på skilpaddene vi hadde på den tiden. Ikke så veldig fantasifullt og ingen dypere mening.
![]() |
#17 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?Pelen er kallenavnet som faren min bruker og alltid har brukt. Han uttaler det Pelén men skriver det Pelen (av flere årsaker). Da jeg har en veldig flott og bra pappa så er Pelen-navnet noe veldig positivt for meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Nye muligheter :o)
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?Jeg registrerte meg på SG en gang for lenge siden med Sue fordi det ligner på mitt egentlige navn samtidig som jeg var veldig ukjent. (Var veldig redd for å bli gjenkjent som prøver og attpåtil på et forum på internett - der var det jo liksom bare nerder... og meg da...
![]() |
#19 |
Erfaren
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?Lille my for jeg er veldig glad i mummi trollene (skrives det sånn mon tro ? )
![]() |
#20 |
The Million Dollar Man
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() |
![]() |
|
|