|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
trøtt
|
![]() Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?Nicket er et forkortelse av et tidligere nick. Tegnene på sidene ble slengt på fordi bare TM er for kort. Jeg tror det er minimum 3 tegn eller noe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
trøtt
|
![]() Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?
Sånn! Da var det ordnet. På med t-shirt og solbriller i håp om en deilig og solrik sommer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?Nicket mitt er navnet på ei god venninne fra den andre siden av kloden - vet ikke hvorfor jeg valgte det, men har brukt det siden jeg registrerte meg på et forum for første gang (SM tror jeg).
Gutta -04 og -07 Sist redigert av Tangina : 14-05-07 kl 14:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
guru advisor
|
![]() Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?Cille fordi det er kallenavnet mitt. Sist redigert av Minerva : 25-05-07 kl 11:59. Årsak: Ikke fornøyd med tidligere avatar. Dette er mer meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?Lille*My fordi hun er tøff. Det er lenge siden jeg valgte det og har brukt det på alle mulige forum. Har også en intern greie med ordet "my" med søstra mi og noen, som er for komplisert til å forklare, men som er en del av grunnen til at det ikke kunne bli noe annet.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 15-05-07 kl 08:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem siden: Oct 2006
Så søtt! Storebror har en liten supermannfigur.
![]() |
#7 |
By the Sea
|
Pappaen her i huset ble sur da lillegutt pekte på et bilde av Ine Marie Eriksen og sa "pappa!"
![]() |
|
|