Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Bakgrunn for nicket og avataren din?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-05-07, 23:25   #1
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?

Nicket er et forkortelse av et tidligere nick. Tegnene på sidene ble slengt på fordi bare TM er for kort. Jeg tror det er minimum 3 tegn eller noe.

Avataren min har jeg ene og alene fordi jeg er gravid, men nå er det på tide å skifte bakgrunn på den. Det er jo ikke vinter lenger.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-07, 20:44   #2
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Avataren min har jeg ene og alene fordi jeg er gravid, men nå er det på tide å skifte bakgrunn på den. Det er jo ikke vinter lenger.

Sånn! Da var det ordnet. På med t-shirt og solbriller i håp om en deilig og solrik sommer.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-07, 14:28   #3
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Nicket mitt er navnet på ei god venninne fra den andre siden av kloden - vet ikke hvorfor jeg valgte det, men har brukt det siden jeg registrerte meg på et forum for første gang (SM tror jeg).

Findus er for tiden avatar fordi storebror og jeg digger Findus og har sett mye på Gubben og Katten i vinter. Men jeg skifter avatar ganske ofte - inntil nylig brukte jeg forskjellige gravidedamevarianter, men siden mars har jeg lagt dem bort (for godt).

Sist redigert av Tangina : 14-05-07 kl 14:35.
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-07, 20:40   #4
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Cille fordi det er kallenavnet mitt.

På etterskudd fordi jeg har konstant dårlig samvittighet over et eller annet.

Avateren er et bilde av en dansk Cobra kunstner, Egil Jacobsen. Er veldig glad i bildene hans.

Sist redigert av Minerva : 25-05-07 kl 11:59. Årsak: Ikke fornøyd med tidligere avatar. Dette er mer meg.
Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-07, 08:44   #5
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lille*My fordi hun er tøff. Det er lenge siden jeg valgte det og har brukt det på alle mulige forum. Har også en intern greie med ordet "my" med søstra mi og noen, som er for komplisert til å forklare, men som er en del av grunnen til at det ikke kunne bli noe annet.

Avataren fordi jenta mi var overbevist om at det var meg det var bilde av på rosinpakken. Pekte på bildet og sa skråsikkert "mamma" hver gang.

Sist redigert av My : 15-05-07 kl 08:49.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-07, 08:57   #6
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Avataren fordi jenta mi var overbevist om at det var meg det var bilde av på rosinpakken. Pekte på bildet og sa skråsikkert "mamma" hver gang.

Så søtt! Storebror har en liten supermannfigur.
Lillebror er overbevist om at det er pappa.

Gammel 15-05-07, 21:36   #7
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Så søtt! Storebror har en liten supermannfigur.
Lillebror er overbevist om at det er pappa.

Pappaen her i huset ble sur da lillegutt pekte på et bilde av Ine Marie Eriksen og sa "pappa!"

(...han ligner ikke, altså - det var det korte, brune håret som gjorde susen!)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:31.