|
Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Hvis du trenger oppmuntring på en dårlig dag ...... så kan du se her (kanskje har dere sett disse, men man kan gjerne se dem en gang til, syns jeg). |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvis du trenger oppmuntring på en dårlig dag ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hvis du trenger oppmuntring på en dårlig dag ...Jeg syns ikke dette var oppmuntrende, heller ganske trist, når man tenker på hvordan de "tvinges" til å se ut i offentligheten, hvordan bilder av dem retusjeres osv.
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvis du trenger oppmuntring på en dårlig dag ...Madonna tok virkelig kaka! |
![]() |
![]() |
#9 |
Smugleser
|
![]() Sv: Hvis du trenger oppmuntring på en dårlig dag ...Jeg er glad for slike bilder, jeg. Interessant dokumentasjon på at de faktisk bare er mennesker de og.
![]() |
#10 |
Live and let live
|
![]() Sv: Hvis du trenger oppmuntring på en dårlig dag ...
Ja, det kan være grei påminnelse å få i blant.
Ja, det er ikke dem man skal "være sure på" med tanke på hvilke signaler som sendes ut til tenåringsjenter. De er jo ikke god nok i seg selv de heller. Et stort paradox.
![]() |
#11 |
intro
|
![]() Sv: Hvis du trenger oppmuntring på en dårlig dag ...
Enig.
![]() |
![]() |
#13 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hvis du trenger oppmuntring på en dårlig dag ...Det måtte vært utrolig moro å bli sminket og stylet og stellet med sånn. Bare én gang for å få tatt noen skikkelig fine bilder.
![]() |
#14 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvis du trenger oppmuntring på en dårlig dag ...TUSEN TAKK
![]() |
![]() |
#15 |
Live and let live
|
![]() Sv: Hvis du trenger oppmuntring på en dårlig dag ...Ja, jeg skulle gjerne hatt et skrytealbum og noen plakater av meg selv ...
![]() |
#17 |
Aktiv
Medlem siden: Dec 2006
![]() |
![]() Sv: Hvis du trenger oppmuntring på en dårlig dag ...En liten vekker for dem som strever etter det perfekte ytre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvis du trenger oppmuntring på en dårlig dag ...Jeg var ikke helt sikker på om bildene er usminka, umanipulerte bilder av disse kjendisene... |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hvis du trenger oppmuntring på en dårlig dag ...Det er ikke denne, vet hvilken du mener, men poster anyway: (Kilde: youtube.com)
![]() |
|
|