Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Hvis du trenger oppmuntring på en dårlig dag ...

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-05-07, 17:03   #10
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du trenger oppmuntring på en dårlig dag ...

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

Jeg er glad for slike bilder, jeg. Interessant dokumentasjon på at de faktisk bare er mennesker de og.

Ja, det kan være grei påminnelse å få i blant.

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg syns ikke dette var oppmuntrende, heller ganske trist, når man tenker på hvordan de "tvinges" til å se ut i offentligheten, hvordan bilder av dem retusjeres osv.

Ja, det er ikke dem man skal "være sure på" med tanke på hvilke signaler som sendes ut til tenåringsjenter. De er jo ikke god nok i seg selv de heller. Et stort paradox.

(Jeg synes forresten at Eva Lorongina så nydelig ut uten sminke (Og veldig kunstig -porselensdukkeaktig ut med.) Kate Moss var den som overrasket meg mest.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:27.