|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Morgenkåpe/badekåpe, har du en favoritt?Jeg trenger en ny morgenkåpe, men vet ikke helt hva jeg skal gå for. Det eneste jeg vet er at fleece er utelukket.
![]() |
#2 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Morgenkåpe/badekåpe, har du en favoritt?Jeg fikk en deilig morgenkåpe til jul i fjor, den tror jeg er fra Cubus faktisk. Fra før har jeg en tynnere variant i bomull, den er ikke brukt etter at den nye kom i hus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Sv: Morgenkåpe/badekåpe, har du en favoritt?
Jeg også! Grå, med hvitt teddyfor inni. Fantastisk! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Morgenkåpe/badekåpe, har du en favoritt?Jeg har vært innom Cubus, men de hadde ikke særlig med morgenkåper inne nå. Og da mest i sateng, og det er helt utelukket.
![]() |
#6 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Morgenkåpe/badekåpe, har du en favoritt?Det er ikke denne? Ser kanskje ut som om det er teddyfor inni selv om fargen er feil? https://cubus.com/no/7156380_F812
![]() |
#7 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Morgenkåpe/badekåpe, har du en favoritt?Noe sånt er jeg også på jakt etter. Jeg kan komplisere jakta ytterligere, jeg vil for alt i verden ikke ha med hette. Jeg har nemlig en med, og den er bare i veien.
![]() |
![]() |
#8 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Morgenkåpe/badekåpe, har du en favoritt?Ja det er sant, hette vil jeg ikke ha.
![]() |
#10 |
⭐️⭐️⭐️
|
Bra. Cubus i Bogstadveien hadde den nemilg inne og den var ikke aktuell. Da venter jeg til nærmere jul og ser hva som dukker opp etterhvert.
![]() |
#11 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Morgenkåpe/badekåpe, har du en favoritt?Morgenkåper eller badekåper er typisk sesongvare i både kjedebutikkene og spesialforretningene. Her i byen har vi en damemanufakturforretning. De har hele året igjennom godt utvalg i morgenkåper og badekåper( og alt fra strømper, badetøy, yttertøy og selskapskjoler).
![]() |
#12 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Morgenkåpe/badekåpe, har du en favoritt?Jeg ønsker meg også en ny. Dvs jeg elsker den jeg har, og den er fortsatt fluffy og deilig,men den er for tung, og så føler jeg meg ikke så vel i den fordi den er tykk
![]() |
![]() |
#14 |
biffvase
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den har jeg, veldig god. Men den er ganske tykk. Mannen har faktisk en veldig fin fra HM, tynn med frotté på innsiden. Han kjøpte den for et par år siden så det spørs om de har den fortsatt. Og så er den jo ikke voldsom feminin i snittet, akkurat. Hehe.
![]() |
#15 |
Glamorøs
|
Ja, den er ganske tykk. Jeg hadde en fryktelig stygg, tung og tykk morgenkåpe i velour som jeg ga til loppis da jeg fikk denne. Det angrer jeg litt på, for den velourkåpa var fantastisk. Ikeakåpa er ikke like varm, er litt kort og har litt for vide ermer.
![]() |
#16 |
biffvase
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Morgenkåpe/badekåpe, har du en favoritt?Vi har bad og soverom i hver sin etasje, så jeg bruker den til og fra badet på morgenen og kvelden. Og så er det greit å ha noe å slenge på seg når jeg skal inn til en av ungene (evt. begge) ila. natten (jeg sover naken).
Ja, enig! De henger og slenger. I tillegg til at de er veldig lange, så det blir litt voldsomt.
![]() |
#17 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Den ser jeg. Jeg er frossenpinn, og sover alltid i pysjbukse og singlet eller tynnn genser, da blir det jo litt overkill med morgenkåpe på toppen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Morgenkåpe/badekåpe, har du en favoritt?KappAhl har pleid å ha litt godt utvalg på morgenkåper, så anbefaler å ta en kikk der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Morgenkåpe/badekåpe, har du en favoritt?Når bruker dere morgenkåpe? Jeg har alltid tenkt at jeg har lyst på en, for det ser jo unektelig deilig ut, men jeg tror ikke helt jeg hadde brukt den. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|