|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
biffvase
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Morgenkåpe/badekåpe, har du en favoritt?
Den har jeg, veldig god. Men den er ganske tykk. Mannen har faktisk en veldig fin fra HM, tynn med frotté på innsiden. Han kjøpte den for et par år siden så det spørs om de har den fortsatt. Og så er den jo ikke voldsom feminin i snittet, akkurat. Hehe.
![]() |
#3 |
Glamorøs
|
Ja, den er ganske tykk. Jeg hadde en fryktelig stygg, tung og tykk morgenkåpe i velour som jeg ga til loppis da jeg fikk denne. Det angrer jeg litt på, for den velourkåpa var fantastisk. Ikeakåpa er ikke like varm, er litt kort og har litt for vide ermer.
![]() |
#4 |
biffvase
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Morgenkåpe/badekåpe, har du en favoritt?Vi har bad og soverom i hver sin etasje, så jeg bruker den til og fra badet på morgenen og kvelden. Og så er det greit å ha noe å slenge på seg når jeg skal inn til en av ungene (evt. begge) ila. natten (jeg sover naken).
Ja, enig! De henger og slenger. I tillegg til at de er veldig lange, så det blir litt voldsomt.
![]() |
#5 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den ser jeg. Jeg er frossenpinn, og sover alltid i pysjbukse og singlet eller tynnn genser, da blir det jo litt overkill med morgenkåpe på toppen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|