|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Absolut ateist
|
![]() DVD-kopi av Piratene 3 ute på TDBare til opplysning. Har lastet ned. 4.45 MB på under 20 minutter. :hakeslepp:
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: DVD-kopi av Piratene 3 ute på TDHar jeg gått glipp av noe når jeg ikke har sett en eneste en av piratfilmene? |
![]() |
![]() |
#3 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: DVD-kopi av Piratene 3 ute på TDOm du liker slike filmer, så har du garantert gått glipp av noe.
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: DVD-kopi av Piratene 3 ute på TDDa får jeg vel se til å få sett de filmene da. |
![]() |
![]() |
#9 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: DVD-kopi av Piratene 3 ute på TDMen du sovnet også under Ringene Herre, på KINO, så du har faen meg ikke stemmerett!
![]() |
#11 |
Passiv
|
![]() Sv: DVD-kopi av Piratene 3 ute på TDHimmelfallen og vantro kan også brukes i sånne sammenhenger. |
![]() |
![]() |
#13 |
Skrekkøgle
|
![]() Sv: DVD-kopi av Piratene 3 ute på TD
Ja, jeg vet det, men jeg har jo en mening om filmer fordet. Jeg sovnet jo ikke fordi LOTR var kjedelig, jeg sovnet jo fordi jeg var sliten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: DVD-kopi av Piratene 3 ute på TDDet er invite site. Men det er vel en del her som er medlemmer.
![]() |
#16 |
Passiv
|
![]() Sv: DVD-kopi av Piratene 3 ute på TDSOVNET under Ringenes Herre på kino? BLASFEMI!!! |
![]() |
![]() |
#18 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: DVD-kopi av Piratene 3 ute på TDHehe, jeg lar henne aldri glemme det. Dette minnet tar jeg med meg i graven, men først må hun få svi litt.
![]() |
#19 |
Frøken
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: DVD-kopi av Piratene 3 ute på TDÆsj... der er jo ikke jeg medlem.
![]() |
#20 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: DVD-kopi av Piratene 3 ute på TDJeg har 7 invites, men jeg deler ikke ut til hvem som helst, så jo hvordan det gikk da Sitronen delte ut masse invites på forumet her og folk faen ikke gadd å seede til tross for at de lovte det! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|