|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Absolut ateist
|
![]() DVD-kopi av Piratene 3 ute på TDBare til opplysning. Har lastet ned. 4.45 MB på under 20 minutter. :hakeslepp:
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: DVD-kopi av Piratene 3 ute på TDHar jeg gått glipp av noe når jeg ikke har sett en eneste en av piratfilmene? |
![]() |
![]() |
#3 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: DVD-kopi av Piratene 3 ute på TDOm du liker slike filmer, så har du garantert gått glipp av noe.
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: DVD-kopi av Piratene 3 ute på TDDa får jeg vel se til å få sett de filmene da. |
![]() |
![]() |
#7 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: DVD-kopi av Piratene 3 ute på TDMen du sovnet også under Ringene Herre, på KINO, så du har faen meg ikke stemmerett!
![]() |
#11 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: DVD-kopi av Piratene 3 ute på TDDet er invite site. Men det er vel en del her som er medlemmer.
![]() |
#12 |
Passiv
|
![]() Sv: DVD-kopi av Piratene 3 ute på TDSOVNET under Ringenes Herre på kino? BLASFEMI!!! |
![]() |
![]() |
#15 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: DVD-kopi av Piratene 3 ute på TDHehe, jeg lar henne aldri glemme det. Dette minnet tar jeg med meg i graven, men først må hun få svi litt.
![]() |
#16 |
Passiv
|
![]() Sv: DVD-kopi av Piratene 3 ute på TDHimmelfallen og vantro kan også brukes i sånne sammenhenger. |
![]() |
![]() |
#18 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: DVD-kopi av Piratene 3 ute på TDJeg har 7 invites, men jeg deler ikke ut til hvem som helst, så jo hvordan det gikk da Sitronen delte ut masse invites på forumet her og folk faen ikke gadd å seede til tross for at de lovte det! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: DVD-kopi av Piratene 3 ute på TDSitron, jeg finner bare TS-versjoner? Trodde dvd-kopi = dvd-rip? Jeg lastet nettopp ned 28 weeks later i TS og måtte bare slette den med en gang. Æsj! Tror heller jeg venter litt da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Passiv
|
![]() Sv: DVD-kopi av Piratene 3 ute på TDDeler du ut til noen som desperat ønsker seg haugevis med Star Trek? |
![]() |
![]() |
|
|