|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Absolut ateist
|
![]() Ikke bare positiv til forumbruk fra gravide (VG)
http://www1.vg.no/helse/artikkel.php?artid=190026
Kunne ikke vært mer enig. Et snitt, tror jeg, vil sjelden være løsningen for de med fødselsangst uten at det ligger noe annet bak.
![]() |
#2 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Ikke bare positiv til forumbruk fra gravide (VG)Om keisersnitt og pusteproblemer:
![]() |
#3 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ikke bare positiv til forumbruk fra gravide (VG)Jeg liker sånne linker. :adder i favoritter:
![]() |
#4 |
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Ikke bare positiv til forumbruk fra gravide (VG)Da jeg var nygravid var jeg på BiM. Det var absolutt ikke positivt. Jeg følte at alt som kom i respons var negativt, og det var kun konkurranse om hvem som var mest "perfekt" gravid. Gjør du sånn og sånn, så er du gal og kommer aldri i verden til å bli noen god mor. Fnis. Så jeg kuttet det. Jeg kan anbefale mine nygravide venninner forum, for det kan komme en del godt ut av det. Men anbefalingene kommer alltid med et forbehold og en advarsel om hva som kan møte en.
![]() |
#5 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Ikke bare positiv til forumbruk fra gravide (VG)Jeg var også på BIM, i 2003. Vet akkurat hva du snakker om ja. For et forum.
![]() |
#6 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Ikke bare positiv til forumbruk fra gravide (VG)Jeg merker at jeg hadde mer utbytte av egne forum for gravide i første svangerskap. Jeg visste mindre, og var mer usikker enn denne gang. Nå har jeg endel kunnskaper fra sist, og klarer meg med vanlige forum som FP.
![]() |
![]() |
#7 |
Juba Juba
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ikke bare positiv til forumbruk fra gravide (VG)
Jeg gjør det samme.
![]() |
|
|