Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Ikke bare positiv til forumbruk fra gravide (VG)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-12-07, 20:20   #4
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ikke bare positiv til forumbruk fra gravide (VG)

Da jeg var nygravid var jeg på BiM. Det var absolutt ikke positivt. Jeg følte at alt som kom i respons var negativt, og det var kun konkurranse om hvem som var mest "perfekt" gravid. Gjør du sånn og sånn, så er du gal og kommer aldri i verden til å bli noen god mor. Fnis. Så jeg kuttet det. Jeg kan anbefale mine nygravide venninner forum, for det kan komme en del godt ut av det. Men anbefalingene kommer alltid med et forbehold og en advarsel om hva som kan møte en.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:15.