|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Drikker du alkohol når barna er til stede?Mulig det har vært en diskusjon om dette tidligere uten at jeg finner den.
![]() |
#5 |
Har ponny, ønsker høyhest
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Drikker du alkohol når barna er tilstede?Mannen tar seg gjerne en øl etter at ungene er lagt, og jeg hadde ikke sett noe problem i at jeg gjorde det samme, men det bllir veldig sjelden til at jeg gjør det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Drikker du alkohol når barna er tilstede?
Akkurat dette er ikke noe "problem" for oss. Vi bor på en liten øy og er helt avhengig av skyss med legebåt om noe skulle skje.
![]() |
#8 |
Fjott
|
![]() Sv: Drikker du alkohol når barna er tilstede?Uhyre skjeldent og aldri uten at det er ett voksent menneske som har null enheter innabords. Drikker aldri forran henne.
![]() |
#9 |
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Drikker du alkohol når barna er tilstede?Nå er det sjeldent jeg drikker, men har ingen problem med å ta et rødvinsglass eller 2 med barn tilstedet. Barnedåper, konfirmasjoner, bursdager ol er alkoholfrie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Sv: Drikker du alkohol når barna er tilstede?Nå er jeg alene med barna(men har ny samboer) derfor er det naturlig at jeg ikke drikker når jeg har de, om noe skulle skje. Nå får jeg ikke drukket uansett da... |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Drikker du alkohol når barna er til stede?NEI |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Drikker du alkohol når barna er tilstede?Jeg kan ta et glass vin (øl nå i jula, må vite) til mat eller uten mat. Nå som jeg ammer blir det hvertfall ikke mer. Prinsipielt synes jeg ikke det er noe problem om man tar et glass mens barna er tilstede. Når de har lagt seg, er det egentlig okei å ta et glass eller to til. (Men ikke nå som vi har liten baby altså) Vi drikker veldig voksent her i heimen, så det har jeg ingen betenkeligheter med å la barna se. Sist gang jeg var pussa, var i 2005.. : partygirl:
Søster er lett å begeistre Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes. Sist redigert av Søster : 21-12-07 kl 22:35. Årsak: Manglet en bokstav et sted. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Type R ;)
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Drikker du alkohol når barna er tilstede?Nei.
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden ![]() ![]() Sist redigert av Honda : 21-12-07 kl 23:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Tilpasser tittel
|
![]() Sv: Drikker du alkohol når barna er tilstede?Nei, det gjør jeg ikke.
![]() |
#15 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Drikker du alkohol når barna er tilstede?Ja, det gjør jeg, men aldri mer enn 1-2 glass, og heller ikke spesielt ofte. Jeg anser det som helt uproblematisk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Miss Distriktsnorge
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Drikker du alkohol når barna er tilstede?Nei, drikker hverken før eller etter leggetid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
By the Sea
|
![]() Sv: Drikker du alkohol når barna er tilstede?Vi kan gjerne ta et glass vin til maten når barna er våkne - men gjør det i realiteten nesten aldri.
![]() |
|
|