Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Promp

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvis din hjertens kjær løfter på skinka og fiser så det braker, synes du det er
Ekkelt/Kvalmt 45 20,18%
Hensynsløst 36 16,14%
Morsomt 22 9,87%
Jeg bryr meg ikke 43 19,28%
Jeg stemmer i 22 9,87%
Promp er naturlig, men en kan forsøke å være diskret 112 50,22%
Gjør meg grisesur 20 8,97%
Stilig - sikkelig brakpromp! 14 6,28%
Prompepåll 23 10,31%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 223. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-04-08, 23:16   #1
Hønni

Hønni sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Promp

Påll kommer

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-08, 23:18   #2
Kneazle
Passiv

Standard

Sv: Promp

Venter i spenning...

Svar med sitat
Gammel 04-04-08, 23:19   #3
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Promper du offentlig Hønni?

Gammel 04-04-08, 23:20   #4
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Jenter fiser da ikke?

Gammel 06-04-08, 16:48   #5
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Jenter fiser da ikke?

Storebror ble overrasket da hans nye kjæreste (en yngre viss Nabojente)
slapp en fis..

"Kan jenter fise"?

Og han er oppvokst med 3 søstre og en mamma.

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-08, 23:20   #6
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Gleder meg!

Gammel 04-04-08, 23:21   #7
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er tankeleser ang pollen og synes ikke det er turn off.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-08, 23:26   #8
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker ikke fising foran andre, og det kunne ikke falle meg inn å prompe høyt med mannen min i samme rom. Hva er trist med det?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-08, 23:29   #9
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Det er vanskelig å holde på det man ikke har i hånda, men man kan jo gjøre det diskret evt. gå en tur på gangen/på do ...

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-08, 23:38   #10
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg liker ikke fising foran andre, og det kunne ikke falle meg inn å prompe høyt med mannen min i samme rom. Hva er trist med det?

Det som er trist (synes jeg) er når man ikke TØR å fise foran partneren sin og heller sitter med vondt i magen eller løper på badet 10 ganger i timen (om man feks. har endel luft i magen en dag). Jeg mener jo ikke at man skal kle av seg, stille rumpehullet inn på ansiktet til vedkommende og presse i vei, men at man kan slippe en fjert uten å bli flau når det er sin egen partner. Vet om mange som har vært samboere/gift i 10 år og vel så det, og fremdeles ikke TØR å fise foran partneren. Lurer på hvordan det skulle gått med meg etter vektoperasjonen om dette var tilfellet hos oss.

Gammel 05-04-08, 13:00   #11
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er helt enig. Er vi uheldige, beklager vi det overfor hverandre.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-08, 14:46   #12
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Hjertens enig. Jeg føler ikke at vi har noen store mangler i ekteskapet selv om vi ikke fiser sammen på lørdagskveldene.

Gammel 05-04-08, 15:21   #13
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mikkeline, her.

Hjertens enig. Jeg føler ikke at vi har noen store mangler i ekteskapet selv om vi ikke fiser sammen på lørdagskveldene.

Samme her. Takk for omtanken, men det er ikke synd på oss!

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-08, 15:44   #14
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det høres veldig sørgelig ut.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-04-08, 20:48   #15
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er selvsagt veldig sørgelig å ha det slik. Jeg gråter ofte selv.

Gammel 06-04-08, 21:45   #16
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Det som er trist (synes jeg) er når man ikke TØR å fise foran partneren sin og heller sitter med vondt i magen eller løper på badet 10 ganger i timen (om man feks. har endel luft i magen en dag). Jeg mener jo ikke at man skal kle av seg, stille rumpehullet inn på ansiktet til vedkommende og presse i vei, men at man kan slippe en fjert uten å bli flau når det er sin egen partner. Vet om mange som har vært samboere/gift i 10 år og vel så det, og fremdeles ikke TØR å fise foran partneren. Lurer på hvordan det skulle gått med meg etter vektoperasjonen om dette var tilfellet hos oss.

Er det galt også nå.

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Jeg må jo bare legge til at selv om jeg som regel synes en promp er fryktelig morsomt,
så blir jeg pottesur til tider når de stinker slik at jeg ikke har nesehår igjen.

Opprinnelig lagt inn av Maggie74, her.

Åh.. en annen prompeundring... hvordan rekker man å gå på f.eks. do når man kjenner at man må prompe?

Samboeren min mente det var unaturlig å fise og syns jeg var rimelig ekkel når jeg slapp brakerne mine. Det tok ikke så lange tiden før han begynte også. En ting som er viktig for meg er å kunne være avslappet i mitt eget hjem og det hadde jeg ikke vært om jeg måtte flydd på do hver gang jeg måtte fise. Som Maggie sier så dør fisen på veien og magen blir vond.

Gammel 04-04-08, 23:23   #17
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bryr meg ikke, jeg gjør det gjerne selv, men da kun foran ham og ikke akkurat på bussen eller torget.
Synes det er trist med samboere og ektepar som ikke tør å fise foran hverandre.

Gammel 04-04-08, 23:25   #18
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Hjemme i stua så bryr jeg meg ikke. Han promper fint lite i mitt nærvær, men må lufta ut, så må lufta ut. Jeg promper jeg også, bare så det er sagt.

Så foresten en test om hvem som prompet mest, mannen eller kvinnen. Det var så og si likt.

Gammel 04-04-08, 23:25   #19
Hønni

Hønni sin avatar

Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En promp kommer når den vil, men det går an å være hensynsfull og ikke hjelpe den ut og lage mest mulig lyd...
Jeg synes faktisk det er trist med samboere/ektepar som ikke tar hensyn til hverandre og viser vanlig høflighet.

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-08, 19:54   #20
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

En promp kommer når den vil, men det går an å være hensynsfull og ikke hjelpe den ut og lage mest mulig lyd...
Jeg synes faktisk det er trist med samboere/ektepar som ikke tar hensyn til hverandre og viser vanlig høflighet.

Å signere er som oftest ganske patetisk, men jeg føler for å frivillig båse meg selv i kveld.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
smyger, stinker

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:20.