Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Promp

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvis din hjertens kjær løfter på skinka og fiser så det braker, synes du det er
Ekkelt/Kvalmt 45 20,18%
Hensynsløst 36 16,14%
Morsomt 22 9,87%
Jeg bryr meg ikke 43 19,28%
Jeg stemmer i 22 9,87%
Promp er naturlig, men en kan forsøke å være diskret 112 50,22%
Gjør meg grisesur 20 8,97%
Stilig - sikkelig brakpromp! 14 6,28%
Prompepåll 23 10,31%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 223. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-04-08, 18:15   #61
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Promp

Jeg må jo bare legge til at selv om jeg som regel synes en promp er fryktelig morsomt,
så blir jeg pottesur til tider når de stinker slik at jeg ikke har nesehår igjen.

Gammel 05-04-08, 18:17   #62
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Her prompes! Jeg får riktignok kjeft, men det er det verdt. Ingenting er som en giftig superstinker under dobbeldyna, da blir det spetakkel (men bare når den kommer fra meg, merkelig nok). Det prompes forsåvidt tilbake også, spesielt under graviditeter.

:deterbedreåslippeenprompennåsprengeentarm:

Gammel 05-04-08, 18:19   #63
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Damer og herrer fiser vel ikke (sier ikke promp vi), men hos kjerringer og mannfolk hender det vel at det kommer et brak i ny og ne... Jeg hører vel til kjerringvarianten, for jeg kan faktisk se litt humor i det... ( Det kommer selvsagt også an på tid og sted).

Som ordtaket sier: "Det er bedre og slippe en fjert, enn å sprenge en tarm".

Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-08, 18:36   #64
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

bryr meg ikke. Mannen er mer finefin enn meg, men ikke på egne vegne.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-08, 20:08   #65
Maggie74
Bør lage seg en tittel selv

Maggie74 sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 8
Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Heller ut enn inn, sier nå jeg. Her har vi til tider konkurranse om hvem som klarer å lage høyest lyd og minst mulig lukt. Det er smygerne som stinker!

Men vi prøver jo å ha normal oppførsel og ikke prompe når noen spiser, og ikke prompe høyt i nærheten av andre.

Selv har jeg kjempeproblemer med magen. Når jeg er borte hos folk og jeg ikke får 'luftet tarmen' på en hel dag, får jeg så vondt i magen at jeg bare har lyst å grine.

Men jeg lurer.. alle som ikke promper i nærheten av mannen... hva gjør dere om natten? Plugger dere igjen? Siden jeg sliter med å sove om nattan så får jeg med meg hva en sovende person gjør, og promping er en del av det man ikke kontrollerer nevneverdig. En gang klarte jeg faktisk å våkne av at jeg lo fordi jeg selv hadde prompet så høyt! *skikkelig treåring*

Gammel 05-04-08, 20:36   #66
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

[quote=Maggie74;931197]
Men jeg lurer.. alle som ikke promper i nærheten av mannen... hva gjør dere om natten? Plugger dere igjen? Siden jeg sliter med å sove om nattan så får jeg med meg hva en sovende person gjør, og promping er en del av det man ikke kontrollerer nevneverdig. quote]

Jeg antar de fleste promper om natten, men det har jo ingenting med om man tar hensyn til den andre parten eller ikke. Om dagen er man jo tross alt bevisst og kan prøve å styre seg, eller gå inn på et annet rom. Hva man gjør i søvne er ikke sammenlignbart synes jeg.

Gammel 05-04-08, 20:52   #67
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis man har innført fiseamnesti pga. bakterieforgiftning i matveien, så er det en ting. Men uten det så kan man ikke bare fise uten videre, nei ... :regelbundet:

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-08, 21:08   #68
TheVoice
priiiima donna

TheVoice sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Her promper vi i kor begge to. Noen ganger ler vi, andre ganger registeres det ikke en gang. Er de skikkelig stinky kan jeg bli muggen, spes hvis jeg venter besøk

TheVoice er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-08, 21:26   #69
Maggie74

Maggie74 sin avatar

Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Åh.. en annen prompeundring... hvordan rekker man å gå på f.eks. do når man kjenner at man må prompe?

Må jeg så må jeg, og da 'dør' den bort hvis jeg holder den igjen. Eller så tar den heisen oppover og gjør vondt.

Gammel 05-04-08, 21:35   #70
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maggie74, her.

Åh.. en annen prompeundring... hvordan rekker man å gå på f.eks. do når man kjenner at man må prompe?

Må jeg så må jeg, og da 'dør' den bort hvis jeg holder den igjen. Eller så tar den heisen oppover og gjør vondt.

Hva gjør du når du er sammen med andre enn mannen din da? Er det "fri flyt" da også?

Med mindre man har problemer med magen, så er det vel ikke så vanskelig å la være/ gå et annet sted? At man ikke klarer det en gang i ny og ne tror jeg skjer de fleste, men det er jo stor forskjell på å prøve å la være, og bare slippe ut alt man har på lager?

Gammel 05-04-08, 21:56   #71
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Kommer an på humøret mitt, noen ganger er jo bare promp veldig gøy da. :barnslig:

En lukter derimot kan gjøre meg skikkelig muggen.

Akkurat,ja! Signerer.
Bryr meg fint lite, men vi lærer barna (prøver jaffal) å ikke fise i tide og utide da...

Gammel 05-04-08, 23:21   #72
Labolina
Superduperaktiv

Labolina sin avatar

Labolina er litt kulLabolina er litt kul
Standard

Jeg bryr meg ikke.

Labolina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-08, 01:49   #73
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

Bryr meg fint lite og stemmer gjerne i.

Svigermor har en bror som liker å erte. Han slapp en skikkelig brakfis for å terge henne. Hun svarte han med å si at "den var svær, men jeg kan veksle" og slapp en lang rekke småfjerter Ubetalelig !

Fantastisk!
:

Gammel 06-04-08, 02:20   #74
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Manga, her.

Hva er forskjellen?

En fis lager lite lyd, stort sett bare som man slipper luften ut av en ballong. En promp hører man, den braker.

Opprinnelig lagt inn av Maggie74, her.

Jeg skjønner ikke det heller. Om jeg prøver å gå på do for å prompe, forsvinner den bare opp igjen og da vet ingen når den har tenkt å komme ned igjen. Jeg kan jo risikere å bli stående der ute til evig tid.

Gammel 06-04-08, 09:54   #75
Maggie74

Maggie74 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mikkeline, her.

Hva gjør du når du er sammen med andre enn mannen din da? Er det "fri flyt" da også?

Når jeg er sammen med andre så prøver jeg å lirke ut eller evt. holde igjen. Men da får jeg vondt i magen.

Gammel 06-04-08, 16:48   #76
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Jenter fiser da ikke?

Storebror ble overrasket da hans nye kjæreste (en yngre viss Nabojente)
slapp en fis..

"Kan jenter fise"?

Og han er oppvokst med 3 søstre og en mamma.

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-08, 18:57   #77
Ke@
Aktiv

Ke@ sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Hjemme
Ke@ er litt kul
Standard

Promp er naturlig, men en kan forsøke å være diskret

Gammel 06-04-08, 19:24   #78
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tja, jeg kan ikke si jeg liker det eller syns det er særlig morsomt, men skulle jeg blitt irritert eller sur hver gang det skjedde så hadde jeg nok vært skilt nå. Det samme om jeg syns det var ekkelt, forkastelig eller hensynsløst å prompe. Og selvsagt promper jeg i samme rom som mannen min, vi er ikke spesielt fine på det, så det tar vi ikke så høytidelig.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-08, 20:46   #79
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg mener jo ikke at man skal kle av seg, stille rumpehullet inn på ansiktet til vedkommende og presse i vei, men at man kan slippe en fjert uten å bli flau når det er sin egen partner.

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Ingenting er som en giftig superstinker under dobbeldyna, da blir det spetakkel (men bare når den kommer fra meg, merkelig nok).

Dutch oven?

Her i huset prompes det hele tiden. Og det gjør oss begge meget lykkelige.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-08, 20:48   #80
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg liker ikke fising foran andre, og det kunne ikke falle meg inn å prompe høyt med mannen min i samme rom. Hva er trist med det?

Det er selvsagt veldig sørgelig å ha det slik. Jeg gråter ofte selv.

Svar

Emneord
smyger, stinker

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:23.