|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Har bakt søte kaker
|
Designerbleier? Spring 2008-kolleksjon?Jeg fikk akkurat mail fra Libero, hvor de skriver at de kommer med ny kolleksjon av designerbleier (det står ordrett i mailen
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Designerbleier? Spring 2008 kolleksjon?Du tuller? Du blir ikke opprørt over dette vel?
|
|
|
#4 |
|
Type R ;)
Hvor: Nord
Sv: Designerbleier? Spring 2008 kolleksjon?Glad vi bruker pampers hehe
|
|
|
|
#5 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Designerbleier? Spring 2008 kolleksjon?
Nei nei, jeg blir absolutt ikke opprørt. Jeg blir bare litt oppgitt, idet jeg ikke ser poenget med designerbleier.
|
|
|
#6 |
|
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Designerbleier? Spring 2008 kolleksjon?Gjør ikke meg noe, jeg synes det er morsomt. Hvorfor ikke?
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Rogaland
Å. Jeg syns det er morsomt jeg. Reklamefilmen var artig den også.
|
|
|
#8 |
|
Har bakt søte kaker
|
Jeg er enig i at reklamefilmen er morsom, og jeg forstår humoren i det her. De gjør jo også litt narr av at "alt" representeres som design.
|
|
|
#9 |
|
ctrl+z
|
Sv: Designerbleier? Spring 2008 kolleksjon?Dette er jo et klassisk reklame-stunt. Det virker jo også, vi diskuterer det jo.
|
|
|
#10 |
|
Audacious
|
Ja. Og dette er det forbrukerne som betaler for.
|
|
|
#11 |
|
Unik
|
Sv: Designerbleier? Spring 2008 kolleksjon?Dei hadde jo dette i fjor og. Ungane mine syntes i alle fall det var gøy med bleier som var litt farge og forskjelligt på.
|
|
|
#12 |
|
Introvert optimist
|
Mens mine nektet å bruke dem, for de var stygge og de ville ha dem med kaninene på.
|
|
|
#13 |
|
intro
|
Sv: Designerbleier? Spring 2008-kolleksjon?Jeg gikk hen og kjøpte Libresses designerbind for noen måneder siden.
|
|
|
|
#14 |
|
Passiv
|
Sv: Designerbleier? Spring 2008-kolleksjon?Jeg synes det er rart at det går an å se på Libero som noe annet enn en kommersiell aktør. Er det det fordi barn er små, søte og uskyldige at man produsentene bør fremstå på samme måte? |
|
|
|
#15 |
|
Glamorøs
|
Sv: Designerbleier? Spring 2008-kolleksjon?
Er det? Så vidt jeg husker fra forrige runde så kostet ikke bleiene med litt annerledes mønster noe mer. Libero har dermed brukt av sin egen inntekt til å designe disse bleiene, selvfølgelig med det håp om at flere velger dem, men det bli ikke dyrere for hver enkelt forbruker for det.
Sist redigert av Tallulah : 07-05-08 kl 10:28. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Fortynnet
|
De fleste bleier (og det meste man får kjøpt) har en eller annen slags design. Om man heller vil ha noen med stygge rosa tegninger (ikke markedsført som "design") så er det jo bare å velge det. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Audacious
|
All reklame og markedsføringssprell betales jo at forbrukerne, det er bakt inn i prisen på produktet. Produksjonskonstnader + markedsføring + butikkens andel + ønsket fortjeneste = produktets pris. Hvor kommer "Liberos egne penger" fra? Fra fortjenesten. Det er ikke sånn at Liberos aksjeeiere sier "i år tar vi ut mindre penger fra selskapet fordi det hadde vært så gøy med kirsebær på bleiene, dere!".
|
|
|
#18 |
|
Vaklende
|
Sist redigert av Balanse : 07-05-08 kl 11:52. Årsak: Skriver sent mens leser eposten sin |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Designerbleier? Spring 2008-kolleksjon?Jeg synes Libero har rett til å gjøre akkurat det de vil for å selge flere bleier, så lenge de holder seg innenfor lov og regler og annen etisk standard. Det finnes billigmerker, og jeg tror ikke Libero kommer unna med å sette opp prisen for finere farger på bleiene sine. De har beinhard konkurranse med Pampers - selv jeg sjekker hver gang jeg kjøper (og jeg er sørgelig lite prisbevisst).
|
![]() |
|
|