|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Sammen heng mellom erfaring med vepsestikk og frykt for veps | |||
Jeg er stukket som voksen og jeg er redd for veps. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
9 | 6,98% |
Jeg ble stukket som barn og er redd for veps. |
25 | 19,38% |
Jeg er stukket både som barn og voksen og jeg er redd for veps. |
14 | 10,85% |
Jeg er stukket som barn/voksen, og jeg er kanskje ikke direkte redd, men jeg liker dem ikke. |
43 | 33,33% |
Jeg er ikke stukket av veps og jeg er redd for veps. |
13 | 10,08% |
Jeg er ikke stukket av veps, og jeg er ikke direkte redd, men jeg liker dem ikke. |
11 | 8,53% |
Jeg er ikke stukket av veps og jeg er ikke redd. |
2 | 1,55% |
Jeg HATER veps! |
36 | 27,91% |
Jeg synes veps er åreite dyr, jeg. |
3 | 2,33% |
Jeg stiller meg fullstendig likegyldig til veps. |
8 | 6,20% |
Agurkpoll! |
9 | 6,98% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 129. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#3 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: VepsestikkpollStukket som barn, stukket som voksen. Havnet på akuttmottaket på sykehuset første skoledag på gymnaset etter å ha fått vepsestikk i halsen. (Spiste rundstykke som det satt en veps på)
![]() |
#4 |
Fortynnet
|
![]() Sv: VepsestikkpollJeg fant ikke noe passende alternativ. Jeg har blitt stukket av veps både som barn og voksen, flere ganger, men jeg er ikke redd. Det gjør jo vondt å bli stukket, men med mindre man er allergisk så er det jo ikke farlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: VepsestikkpollHar blitt stukket både som barn og som voksen (siste gangen var i fjor sommer).
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: VepsestikkpollHar alltid vært livredd og får tilnærmet panikkanfall når vepsen kommer for nær. Ble ikke stukket før jeg var voksen og den erfaringen bare bekreftet at jeg har hatt god grunn til å hate krypet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: VepsestikkpollDet "morsomste" var da jeg fikk en veps inn gjennom en glipe (vel, halvåpent... tulling som jeg var) i visiret i MC-hjelmen. Følelsen av en illsint veps som klasket hysterisk mellom ansikt og hjelm, i de få sekundende FØR den stakk meg - på øyelokket - var j@vlige. Og trafikkfarlige...
![]() |
![]() |
#8 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Vepsestikkpoll
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Helt vanlig
|
![]() Sv: VepsestikkpollJeg er stukket flere ganger, men mest av klegg. Smådjevler som jeg bare ikke kan fatte og begripe hvilken funksjon de er satt til å ha her på jorden.
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: VepsestikkpollJeg HATER veps. Har blitt stukket både som barn og i voksen alder, og vet at selve stikket ikke er så forferdelig ille. Men det er noe med hvordan de oppfører seg, plagsomme og innpåslitne. Spesielt hater jeg halvdaue vepsejævler som det kan virke som bare leter etter noen å sette brodden i før de dør. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
![]() Sv: VepsestikkpollManglet ikke alternativ som "stukket som barn/voksen og er ikke redd for veps"?
![]() |
![]() |
#12 |
This is normal!
|
Det lette jeg etter også. Jeg var allergisk som liten og hovnet opp, fikk feber osv., men det har heldigvis gått over. Har likevel aldri vært redd vepsen...
![]() |
![]() |
#13 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: VepsestikkpollJeg fikk mitt første vepsestikk for et par år siden. Det var ganske vondt. Jeg liker dem ikke, men er ikke livredd. Det verste er kanskje når de flyr ukontrollert rundt deg. Når det er jeg som overhumpler og har overtaket er det greit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Einsam
|
![]() Sv: VepsestikkpollHar fått stikk flere ganger som både barn og voksen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Slumrende Ullteppe
|
Den savnet jeg også, for jeg blir stukket i hytt og gevær av veps, og det på de merkeligste steder, men jeg gidder ikke være redd for dem av den grunn.
![]() |
#16 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jepp. Jeg savner også dette alternativet.
![]() |
#18 |
flisespikker
|
![]() Sv: VepsestikkpollJeg mener å huske at jeg ble stukket en gang for noen år siden, og jeg er ikke redd for veps. Har aldri blitt stukket av veps som virrer rundt meg eller er interessert i maten min, og tror sjansen for å bli stukket er lavere hvis man ikke prøver å slå eller vifte dem vekk.
![]() |
#19 |
Passiv
|
![]() Sv: VepsestikkpollBle stukket som barn, og jeg har også blitt stukket som voksen. |
![]() |
![]() |
#20 |
Midtsommerprinsesse
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: VepsestikkpollJeg er stukket som barn/voksen, og jeg er kanskje ikke direkte redd, men jeg liker dem ikke.
![]() |
|
|