|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tips på høstsko til en treåring?Jeg kjøpte disse for et par dager siden, som overgangssko frem til vinterstøvlene må på. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tips på høstsko til en treåring?Jeg har også kjøpt ett par Geox til snart 5-åringen, men de ser litt annerledes ut enn Nin sine. Virker lette og fine. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Lykkelig nygift.
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Tips på høstsko til en treåring?Har kjøpt Superfit vintersko til snuppa på 2 år idag. Det sto mellom Viking Goretex og disse, det som gjorde utslaget var at de var lettere og ikke så stive i skaftet. Men om de er så gode som reklamen sier, det vet jeg ikke.
|
|
|
#5 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Sv: Tips på høstsko til en treåring?Glemte vinterstøvlene. Jeg har bestilt fra Viking, men ikke fått ennå. Får kjøpe til innkjøpspris så da kjøper vi så klart de. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: Tips på høstsko til en treåring?
Vi kjøpte disse! Og er foreløpig meget fornøyd, bortsett fra stiv pris... (749,-) Men han hadde bare joggesko, gummistøvler og tunge vinterstøvler - så skosamlingen hans er jo komplett med denne. For all slags bruk. Jeg syns liksom det var litt stusselig å ha joggesko til høst/vinterdressen.
|
|
|
|
#8 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: Tips på høstsko til en treåring?Ja, vi kjøpte altså Geox sine høststøvletter for kr 749,-
|
|
|
|
#9 |
|
Ute på tur
|
Sv: Tips på høstsko til en treåring?Oi, så kjipt Amelie! Vi har de samme skoene og har ikke hatt dette problemet. Han har blitt våt to ganger, men ingen sko er vanntette fra toppen, så når han vasser over anklene så blir han våt... Bhg har nå tatt hintet og bruker støvler på slike dager.
|
|
|
#10 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Tips på høstsko til en treåring?Storebror er ute hele dagen og har Timberland goretex høstsko. Vi er sånn passe fornøyde, de blir litt klamme/våte i fronten innimellom. Til vinteren har vi kjøpt Superfit sko. De har vi brukt fra han lærte å gå og de har aldri blitt våte. Bank i bordet. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Lykkelig nygift.
Medlem siden: Sep 2007
Timberland har vi og kjøpt til 5-åringen, er spent på hvordan disse er. Og enda mer spent på Superfit. Hadde tenkt å bare ha disse til snuppa, i tillegg til støvler. Har han brukt de i skikkelig slapsevær?
|
|
|
#12 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
Det må være ulike modeller her og. Vi hadde Superfit støvler i fjor, og de ble veldig fort våte, synes jeg. Ikke var de spesielt myke og lette heller. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Tips på høstsko til en treåring?Jeg joiner Zol i hyllingen av superfit. Vi hadde de som eneste vintersko i fjor. Vi bor i trøndelag med alle årstider på en dag omtrent. Storebror hoppet i slapsesnø uten å bli våt.
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Tips på høstsko til en treåring?Vet ikke om de er gode eller ei, men vi har i allefall kjøpt disse høstskoene fra Timberland til Poden: |
|
|
|
|
|
#16 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Sv: Tips på høstsko til en treåring?[quote=Skytte;1202658]Vet ikke om de er gode eller ei, men vi har i allefall kjøpt disse høstskoene fra Timberland til Poden:
|
|
|
#17 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Tips på høstsko til en treåring?Han har brukt superfit i regnvær. Det var riktignok babymodellen, nå måtte vi over på barnemodellen - men jeg håper de er like fantastiske. Jeg falt for dem fordi de er så lette. Kjenner knapt at du holder en sko når du løfter dem. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Passiv
|
Sv: Tips på høstsko til en treåring?Vi har Viking Goretex og er fornøyd med dem. |
|
|
|
#20 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Tips på høstsko til en treåring?I fjor hadde vi høstsko fordi joggeskoene var blitt for små. I år har vi høstsko fordi storebror går på friluftsavdeling og er ute hele dagen. Da synes vi det er nødvendig med ikke forede og vanntette sko. |
|
|
|
![]() |
|
|