|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tips på høstsko til en treåring?Jeg kjøpte disse for et par dager siden, som overgangssko frem til vinterstøvlene må på. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tips på høstsko til en treåring?Jeg har også kjøpt ett par Geox til snart 5-åringen, men de ser litt annerledes ut enn Nin sine. Virker lette og fine. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Lykkelig nygift.
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Tips på høstsko til en treåring?Har kjøpt Superfit vintersko til snuppa på 2 år idag. Det sto mellom Viking Goretex og disse, det som gjorde utslaget var at de var lettere og ikke så stive i skaftet. Men om de er så gode som reklamen sier, det vet jeg ikke.
|
|
|
#6 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Sv: Tips på høstsko til en treåring?Glemte vinterstøvlene. Jeg har bestilt fra Viking, men ikke fått ennå. Får kjøpe til innkjøpspris så da kjøper vi så klart de. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Tips på høstsko til en treåring?Storebror er ute hele dagen og har Timberland goretex høstsko. Vi er sånn passe fornøyde, de blir litt klamme/våte i fronten innimellom. Til vinteren har vi kjøpt Superfit sko. De har vi brukt fra han lærte å gå og de har aldri blitt våte. Bank i bordet. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Lykkelig nygift.
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Tips på høstsko til en treåring?
Timberland har vi og kjøpt til 5-åringen, er spent på hvordan disse er. Og enda mer spent på Superfit. Hadde tenkt å bare ha disse til snuppa, i tillegg til støvler. Har han brukt de i skikkelig slapsevær?
|
|
|
#9 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Tips på høstsko til en treåring?Han har brukt superfit i regnvær. Det var riktignok babymodellen, nå måtte vi over på barnemodellen - men jeg håper de er like fantastiske. Jeg falt for dem fordi de er så lette. Kjenner knapt at du holder en sko når du løfter dem. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
Det må være ulike modeller her og. Vi hadde Superfit støvler i fjor, og de ble veldig fort våte, synes jeg. Ikke var de spesielt myke og lette heller. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Tips på høstsko til en treåring?Jeg joiner Zol i hyllingen av superfit. Vi hadde de som eneste vintersko i fjor. Vi bor i trøndelag med alle årstider på en dag omtrent. Storebror hoppet i slapsesnø uten å bli våt.
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Tips på høstsko til en treåring?Vet ikke om de er gode eller ei, men vi har i allefall kjøpt disse høstskoene fra Timberland til Poden: |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Passiv
|
Sv: Tips på høstsko til en treåring?Vi har Viking Goretex og er fornøyd med dem. |
|
|
|
#18 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Tips på høstsko til en treåring?Er høstsko nødvendig? Jeg har aldri investert i det. Jeg bruker så mange penger på nødvendige barnesko at jeg ikke føler at jeg kan prioritere høstsko, liksom. Her kjøper vi to par vintersko/ vinterstøvler til begge barna, og det kommer fort opp i 3000 tilsammen. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Tips på høstsko til en treåring?I fjor hadde vi høstsko fordi joggeskoene var blitt for små. I år har vi høstsko fordi storebror går på friluftsavdeling og er ute hele dagen. Da synes vi det er nødvendig med ikke forede og vanntette sko. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Ja, mine burde nok hatt noe de også. Jeg har ikke sjekket om sommerskoene er for små. |
|
|
|
![]() |
|
|