|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Peppy!
|
![]() Chihiro og heksene - jeg får ikke tak i dvden! Hjelp!Jeg skjønner ikke hvorfor, men den dvden får jeg ikke tak i. Og jeg har så lyst på filmen. Det nytter jo ikke å bestille den fra utlandet, jeg må ha med norsk språk. Hvorfor er den filmen så vanskelig å få tak i? Og er det noen som kan hjelpe meg å skaffe den? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Chihiro og heksene - jeg får ikke ta i dvden! Hjelp!Jeg kjøpte den på Platekompaniet til 59 kr eller noe sånt.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Chihiro og heksene - jeg får ikke tak i dvden! Hjelp!Rart, før jul hadde Platekompaniet mange av disse filmene i hyllene. Men de ble kanskje utsolgt. Har du spurt om de kan bestille?
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Chihiro og heksene - jeg får ikke tak i dvden! Hjelp!Arthaus har den fortsatt i nettbutikken sin, men til full pris da. Du kan jo evt. ringe dem og spørre om den er utgått eller om det kommer en ny utgave. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Textrovert
|
![]() Sv: Chihiro og heksene - jeg får ikke tak i dvden! Hjelp!Sønnen min kjøpte den på Platekompaniet i Sandvika for bare noen få dager siden.
![]() |
#8 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Chihiro og heksene - jeg får ikke tak i dvden! Hjelp!
Med norsk tale? Ikke bare norsk tekst?
![]() |
![]() |
#9 |
Textrovert
|
Å, norsk tale?! Hmmm, det er jeg ikke sikker på. Skal sjekke med poden.
![]() |
#10 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Chihiro og heksene - jeg får ikke tak i dvden! Hjelp!Jeg gjorde samme tabben, Monsoon; jeg skal på Platekompaniet og bytte den med kun engelsk lydspor.
![]() |
![]() |
#12 |
Textrovert
|
![]() Sv: Chihiro og heksene - jeg får ikke tak i dvden! Hjelp!I følge poden har den dansk og japansk tale. Definitivt norsk tekst, for vi så den i går kveld med japansk tale og norsk tekst.
![]() |
#14 |
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Chihiro og heksene - jeg får ikke tak i dvden! Hjelp!Det stemmer som Divine skriver, jeg har sjekket både DVDen min og Google, og har kommet til at Chihiro og heksene ikke fins med norsk tale (jeg har ikke påstått at den gjorde det heller da, men jeg husket iallefall feil). Den hadde ikke norsk tale på kino heller. Og det er den samme DVDen som er gitt ut i Danmark og Norge; den har japansk og dansk lyd og dansk og norsk tekst. Og det er en helt fantastisk film, men det vet vel de som leser tråden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Nybegynner
Medlem siden: Apr 2015
![]() |
Veldig gammel tråd, men muligens noen er interessert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Pulled back in
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Der
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Chihiro og heksene - jeg får ikke tak i dvden! Hjelp!Idiotisk...poden her i huset hadde elsket den, han er Totoro-fan på sin hals. Grrr....kanskje jeg må dubbe den selv?
Propellen 2005 Stoikeren 2008 ![]() Sist redigert av Bada-Bing : 11-01-09 kl 17:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Chihiro og heksene - jeg får ikke tak i dvden! Hjelp!Platekompaniet i Bogstadveien hadde på torsdag.
![]() |
#19 |
Jazzbabe
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
![]() Sv: Chihiro og heksene - jeg får ikke tak i dvden! Hjelp!Jeg kjøpte den på Platekompaniet i Drammen før jul, sammen med "Min nabo Totoro", "Det levende slottet" og "Kikis budservice". Det er en kjent en til jeg mangler da, ikke sant??
![]() |
#20 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Chihiro og heksene - jeg får ikke tak i dvden! Hjelp!Næææ, takk for tips!! Jeg rota bort min dvd, og endte med å kjøp en ny så datteren min kunne se den med norsk tekst. Jeg gleder meg til å se den på kino igjen!!
![]() |
|
|