Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Chihiro og heksene - jeg får ikke tak i dvden! Hjelp!

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-12-08, 19:47   #1
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Chihiro og heksene - jeg får ikke tak i dvden! Hjelp!

Jeg skjønner ikke hvorfor, men den dvden får jeg ikke tak i. Og jeg har så lyst på filmen. Det nytter jo ikke å bestille den fra utlandet, jeg må ha med norsk språk. Hvorfor er den filmen så vanskelig å få tak i? Og er det noen som kan hjelpe meg å skaffe den?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-08, 19:58   #2
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Chihiro og heksene - jeg får ikke ta i dvden! Hjelp!

Jeg kjøpte den på Platekompaniet til 59 kr eller noe sånt.

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-09, 20:07   #3
Aiza
Går videre

Aiza sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 15
Aiza er populærAiza er populærAiza er populærAiza er populærAiza er populær
Standard

Sv: Chihiro og heksene - jeg får ikke tak i dvden! Hjelp!

Vi kjøpte den på Norli for 59 kr. flott film.

Gammel 05-01-09, 13:03   #4
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg antar at det var restesalg hos Norli og Platekompaniet da? De har ikke filmen tilgjengelig i følge sine nettsider i hvert fall.

Gammel 05-01-09, 15:15   #5
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Rart, før jul hadde Platekompaniet mange av disse filmene i hyllene. Men de ble kanskje utsolgt. Har du spurt om de kan bestille?

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-09, 15:46   #6
Benmurphy
-

Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Arthaus har den fortsatt i nettbutikken sin, men til full pris da. Du kan jo evt. ringe dem og spørre om den er utgått eller om det kommer en ny utgave.

Og Eurotoys i Danmark påstår at de har den til en drøy femtilapp (sikkert pluss porto, jeg har aldri handlet hos dem).

Ben "千と千尋の神隠し" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-09, 15:50   #7
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sønnen min kjøpte den på Platekompaniet i Sandvika for bare noen få dager siden.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-09, 15:51   #8
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg gjorde samme tabben, Monsoon; jeg skal på Platekompaniet og bytte den med kun engelsk lydspor.

Forresten, den er jo fin til storesøster da. Det var bare det at jeg hadde tenkt den til puddingen.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-09, 15:51   #9
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Sønnen min kjøpte den på Platekompaniet for bare noen få dager siden.

Med norsk tale? Ikke bare norsk tekst?

Gammel 05-01-09, 15:53   #10
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Med norsk tale? Ikke bare norsk tekst?

Å, norsk tale?! Hmmm, det er jeg ikke sikker på. Skal sjekke med poden.

Gammel 05-01-09, 15:54   #11
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Standard

Jeg tror ikke vår har norsk tekst engang forresten.

Gammel 05-01-09, 15:57   #12
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Standard

I følge poden har den dansk og japansk tale. Definitivt norsk tekst, for vi så den i går kveld med japansk tale og norsk tekst.

Gammel 05-01-09, 15:59   #13
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Standard

Ansiktsløs er min favoritt, forresten:

Gammel 05-01-09, 22:33   #14
Benmurphy
-

Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Det stemmer som Divine skriver, jeg har sjekket både DVDen min og Google, og har kommet til at Chihiro og heksene ikke fins med norsk tale (jeg har ikke påstått at den gjorde det heller da, men jeg husket iallefall feil). Den hadde ikke norsk tale på kino heller. Og det er den samme DVDen som er gitt ut i Danmark og Norge; den har japansk og dansk lyd og dansk og norsk tekst. Og det er en helt fantastisk film, men det vet vel de som leser tråden.

Ben "from the Japanese" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 07:24   #15
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Standard

Åh. Da var det ikke rart jeg ikke fant den. Takk for hjelpen!

Gammel 11-01-09, 17:18   #16
Bada-Bing
Pulled back in

Bada-Bing sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Der
Bada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populær
Standard

Idiotisk...poden her i huset hadde elsket den, han er Totoro-fan på sin hals. Grrr....kanskje jeg må dubbe den selv?

Sist redigert av Bada-Bing : 11-01-09 kl 17:25.
Bada-Bing er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-09, 17:19   #17
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Platekompaniet i Bogstadveien hadde på torsdag.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 01:12   #18
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Jeg kjøpte den på Platekompaniet i Drammen før jul, sammen med "Min nabo Totoro", "Det levende slottet" og "Kikis budservice". Det er en kjent en til jeg mangler da, ikke sant??

Digger stilen hans!

Gammel 30-04-15, 08:06   #19
Akica
Nybegynner

Medlem siden: Apr 2015
Akica har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Det stemmer som Divine skriver, jeg har sjekket både DVDen min og Google, og har kommet til at Chihiro og heksene ikke fins med norsk tale (jeg har ikke påstått at den gjorde det heller da, men jeg husket iallefall feil). Den hadde ikke norsk tale på kino heller. Og det er den samme DVDen som er gitt ut i Danmark og Norge; den har japansk og dansk lyd og dansk og norsk tekst. Og det er en helt fantastisk film, men det vet vel de som leser tråden.

Ben "from the Japanese" Murphy

Veldig gammel tråd, men muligens noen er interessert.

Chihiro og heksene med norsk tale kommer på kino 7. Mai 2015 og blir sikkert å finne på nye DVD/BD over sommeren en gang.

Fantastisk filmopplevelse og gleder meg til ungene mine sin reaksjon på filmen.
Jeg lurer på når vi skal få vår første anime tv serie med norske stemmer, av de store populære i Japan.

Akica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-15, 08:11   #20
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Næææ, takk for tips!! Jeg rota bort min dvd, og endte med å kjøp en ny så datteren min kunne se den med norsk tekst. Jeg gleder meg til å se den på kino igjen!!

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:47.