|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
Smugleser
|
![]() Sv: Hva kan jeg gjøre med laksefilet?Hiv i langpanne med salt, pepper, dill, sitron og god olivenolje, gjerne med tomater og bønner, ca 200 grader i ca 25 min (så koker du noe karbohydrater ved siden av), og vips, deilig, sunn middag og minimalt med oppvask.
![]() |
#3 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva kan jeg gjøre med laksefilet?I ildfast form, med godt med flytende honning og sesamfrø over (og salt og pepper). Honning og sesamfrø er orgasmisk på laks! Stikk gjerne inn sitronskiver og skiver av rødløk mellom filetene.
![]() |
#4 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Hva kan jeg gjøre med laksefilet?http://www.foreldreportalen.no/forum...laks+rosa+saus
![]() |
#5 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva kan jeg gjøre med laksefilet?Legg hver skive i folie. Legg en kladd margaring oppå og ta på sitronpepper. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Hva kan jeg gjøre med laksefilet?
Nam, nam! Og ha gjerne litt oppskårne grønnsaker oppi pakkene.
![]() |
#7 |
snart helsesøster
|
![]() Sv: Hva kan jeg gjøre med laksefilet?I ildfast form, med masse kremfløte, salt og pepper på, i ovnen i ca 35 min på 200 grader. Nydelig og hele familiens fiskemiddagfavoritt.
![]() |
#8 |
Tilpasser tittel
|
![]() Sv: Hva kan jeg gjøre med laksefilet?Iset: hva er "godt med" honning? Har du noe ca mål på det? Det hørtes veldig godt ut..
![]() |
#9 |
Originala
|
![]() Sv: Hva kan jeg gjøre med laksefilet?Dette er lettvint og innmari godt: |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Nymotens gammeldags
Smør fortjener ikke det mobbenavnet der, det må du legge av deg! :kjefte: (Men det er bedre det enn å kalle ALT for smør, slik de fleste gjør. Margarin er ikke smør!).
Jeg ringler honningen over filetene, så det dekker ca. halvparten av hver filet. Gjerne mer. Kjempesnadder.
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer. Sist redigert av Dixie Diner : 13-01-09 kl 13:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Hva kan jeg gjøre med laksefilet?favoritten her i huset er å ha en del pesto på den (mye) og så noen dæsjer med rømme, pakkes inn i folie og stekes i ovnen. Kjempegodt!
![]() |
#12 |
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva kan jeg gjøre med laksefilet?Vi har litt margarin i bunnen av en ildfast form. Rømme under hver filet, legger filetene i forma, har litt margarin på toppen + en "klatt" rømme på hver filet. Krydrer med salt og pepper (+ sitronpepper) og koker grønnsaker og poteter ved siden av. Forma inn i ovnen på 200 grader til den er ferdig. (Før rømmen svir seg...) |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Tankefull
|
![]() |
#14 |
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Åh - det hørtes godt ut! Jeg elsker honning!
![]() |
![]() |
#15 |
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hva serverer du til?
![]() |
#16 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Hva kan jeg gjøre med laksefilet?Smør, menneske. DA kan man snakke om godt.
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva kan jeg gjøre med laksefilet?Smør den inn med snøfrisk blandet med MYE dill og hvitløk, pakk den i folie og sleng den i ovnen. Server med salat og poteter. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|