|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Skuffet over ticket-dressen til 5-åringJeg kjøpte ny ticket dress til sønnen min i julegave. Og den blir altså våt inni hvis snøen ikke er knusktørr. Det gjelder særlig for beina. Og jeg er ganske overrrasket for jeg trodde disse dressene var vanntette. Den er ikke vasket enda.
|
|
|
|
#2 |
|
Kleintje I + II
Sv: Skuffet over ticket dressen til 5 åringPå den positive siden kan jeg nevne at dressen er flott å se på og at den ikke ser det minste slitt ut.
|
|
|
|
#3 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Sv: Skuffet over ticket dressen til 5 åringOg jeg som har kjøpt den dressen til neste sesong. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skuffet over ticket dressen til 5 åringVi har Ticket-dresser for første gang nå i vinter, og vi er storfornøyde!
|
|
|
|
#6 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Skuffet over ticket dressen til 5 åringVi har også prøvd TTH første gang i vinter, og i bhg er hun den eneste som er tørr, sies det. Jeg er kjempefornøyd. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Kleintje I + II
Sv: Skuffet over ticket dressen til 5 åring
|
|
|
|
#9 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Skuffet over ticket dressen til 5 åringVi var veldig fornøyd med vår ticketdress, men det var en tidligere modell. Årets har blitt tynnere, men det skulle jo ikke ha noe å si for vanntettheten. Har kjøpt ny til lillebror og jeg forventer at den er like vanntett, pustende og slitesterk som storesøster sin var.
|
|
|
#10 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Skuffet over ticket dressen til 5 åringJeg har klagd. TTH skal være vanntett. Jeg nekter og tro at så mange sverger til disse dressene år etter år om de ikke er vanntette.
|
|
|
#11 |
|
Passiv
|
Sv: Skuffet over ticket dressen til 5 åring
Definitivt! Den skal være vanntett. Er den ikke det, og det ikke er slitasje som gjør det, så holder den ikke mål. |
|
|
|
#12 |
|
Kleintje I + II
Sv: Skuffet over ticket dressen til 5 åringPreller vannet av på de dressene til dere som er fornøyde ? ( Vannet legger seg som dråper utenpå istedenfor å trekke inn i stoffet.)
|
|
|
|
#13 |
|
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skuffet over ticket dressen til 5 åringMin gutt på 2,5år har hatt TTH i vinter. Er storfornøyd! Aldri vært våt eller kald. Og dressen ser ut som ny.
|
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: Skuffet over ticket-dressen til 5-åringBegge gutta har hver sin TTH dress, eldstemann sin er fra i fjor. Veldig fornøyd med de. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Skuffet over ticket-dressen til 5-åringSnuppa her er tørr inni, med mindre hun setter seg ned i vanndammer og sklir slik at våt snø kommer inni beina, Dressen virker ofte våt utenpå, men hun er like tørr inni. Nå skal det sies at Snuppa er ekstremt glad i vann og vått, så at den er våt på beina er ikke dressens skyld.
|
|
|
#16 |
|
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skuffet over ticket-dressen til 5-åringVi opplevde også at Ticketdressen trakk inn vann i bena. Virket som det var nedenfra og opp. Ellers hendte det at den var fuktig inni overkroppen, men det var rett og slett barnet som ble for varmt i dressen. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Passiv
|
Sv: Skuffet over ticket-dressen til 5-åring"Mandagsdresser" kan man få i alle merker. Har hatt flere Mikk-linedresser, som også skal være vann og vindtette, og den ene vi hadde nesten trakk vann. Ikke noe problem å få en ny, og den var tett. Så produksjonsfeil kan skje. Gå til forhandler og få en ny. |
|
|
|
#18 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Skuffet over ticket-dressen til 5-åringJa, det er det. Har aldri opplevd avfarging av mine, og det hendte at jeg på slutten av dressenes levetid vasket dem adskillig hardere enn det som stod anført. Èn gang på 60 grader (ved et uhell), og selv da var fargen OK. De nyeste dressene kan jo tørketromles til og med-
|
|
|
|
#19 |
|
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Sv: Skuffet over ticket-dressen til 5-åringJeg har hatt TTh til min femåring, og er storfornøyd. Som du vet, så bor jo jeg i Bergen, og i den grad det er snø her så er den sjeldent tørr...
|
|
|
#20 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skuffet over ticket-dressen til 5-åringVi har TTH på andre året, og nå har de også blitt våte igjennom |
|
|
|
![]() |
|
|