|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() H, V, KrF og FrP fikk 49,5 % og AP, SV og SP fikk 47,9 %Nå er det jo flertallet på Stortinget som bestemmer og ikke prosentsatsene, men hvilke tanker gir dette deg? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Shake it out!
|
![]() Sv: H, V, KrF og FrP fikk 49,5 % og AP, SV og SP fikk 47,9 %Heia Høyre, som tross alt gjorde et brakvalg
![]() |
#3 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: H, V, KrF og FrP fikk 49,5 % og AP, SV og SP fikk 47,9 %Sponheim er en martyr! Han ofret seg for landets beste. Fortjener honnør for det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: H, V, KrF og FrP fikk 49,5 % og AP, SV og SP fikk 47,9 %
Det gjelder i hvert fall meg. Jeg stemte V ved forrige valg, men er enig med Sponheim, det er en avgrunn mellom V og Frp, og når en borgelig side lå an til å bli influert av et stort Frp, gikk jeg tvert til Ap. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
© All rights reserved
|
Jeg tror jaggu meg at vi hadde hatt mer penger om landet ble blått.
Og den underutviklede sosiale samvitteigheten gjør at jeg dømmer dem som egoistiske og slemme.
Javisst er det det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: H, V, KrF og FrP fikk 49,5 % og AP, SV og SP fikk 47,9 %Enig med rine. |
![]() |
![]() |
#7 |
Halloen!
Jeg tenker at mange nok har tenkt som meg- at en stemme til Venstre er bortkastet. (Vet at mange ikke mener det, men jeg følte det slik i årets valg, det var såpass jevnt.) Hadde Venstre samarbeidet med de rød-grønne, ville jeg ha vurdert sterkt å stemme på dem. Jeg liker Sponheim, at han er vestlending er også et pluss. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Prettiest mess ever seen
|
Men det kan du da ikke mene fremdeles? Det sto om 2000 stemmer for å vippe hele den politiske balansen! Aldri har da hver eneste Venstrestemme vært viktigere.
![]() |
#9 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: H, V, KrF og FrP fikk 49,5 % og AP, SV og SP fikk 47,9 %Jeg tror at om Sponheim har sagt ja til å samarbeide med Frp, så har han nok mistet mange stemmer da også. Da kanskje de mer trofaste venstrevelgerne. Sponheim skal ha for at han forlater Venstre med sin integritet i behold.
![]() |
#10 |
Halloen!
Jeg var ikke interessert i en borgerlig regjering, og ville gjøre mitt for at de rød-grønne kunne fortsette. Derfor stemte jeg AP i går, selv om jeg på noen områder er mer enig med Venstre enn AP. :står med en fot i hver leir: |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Ringskrømt
|
Da hadde de definitivt fått min stemme også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Ja, jeg hadde stemt på dem hvis det hadde vært mulighet for at de kunne ha samarbeidet med AP. Tenk V i regjering med AP og SV, i steden for SP... |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Originala
|
![]() Sv: H, V, KrF og FrP fikk 49,5 % og AP, SV og SP fikk 47,9 %1) Jeg er lettet over at H, V, Krf og FrP ikke er et regjeringsalternativ |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: H, V, KrF og FrP fikk 49,5 % og AP, SV og SP fikk 47,9 %Jeg tror som Sponheim sa i natt, at mange V velgere stemte Ap i år. Det var et valg for eller i mot FrP for veldig mange velgere. Jeg har enormt stor respekt for V velgere som bidro til at vi i dag ikke sitter med en borgerlig rejering med et så stort Frp **grøss og gru**
![]() |
#17 |
Fabelaktig
|
![]() |
#18 |
Peppy!
|
![]() Sv: H, V, KrF og FrP fikk 49,5 % og AP, SV og SP fikk 47,9 %Det er kjipt at det gikk slik med Venstre i år. Jeg hadde en drøm om at Venstre skulle gjøre storeslem i år, og vise Høyre at de taper på FrP-frieriet sitt. Dengang ei. Velvel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Prettiest mess ever seen
|
Tilbake til skrekkscenariet mitt: Et SV som om fire år har sittet i en regjering som har startet prøveboring i Lofoten, kommer virkelig til å få testet ut hvor grunnfjellet deres egentlig ligger. Nå som Venstre er ute, kommer borgerlig side til å dundre løs med krav om vedtak, og alle vet at Ap er for, dette var bare spill for galleriet. Det ligger penger i potten for de som vedder mot meg om at vi har FrP i posisjon innen 2013. Og dere kan skylde dere selv, dere som ikke stemte Venstre.
![]() |
#20 |
Introvert optimist
|
Nei, han er virkelig ikke den rette til å fronte denne viktige saken. Snakk om å skyte seg sjøl og alle andre i foten.
![]() |
|
|