|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() H, V, KrF og FrP fikk 49,5 % og AP, SV og SP fikk 47,9 %Nå er det jo flertallet på Stortinget som bestemmer og ikke prosentsatsene, men hvilke tanker gir dette deg? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Shake it out!
|
![]() Sv: H, V, KrF og FrP fikk 49,5 % og AP, SV og SP fikk 47,9 %Heia Høyre, som tross alt gjorde et brakvalg
![]() |
#3 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: H, V, KrF og FrP fikk 49,5 % og AP, SV og SP fikk 47,9 %Sponheim er en martyr! Han ofret seg for landets beste. Fortjener honnør for det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: H, V, KrF og FrP fikk 49,5 % og AP, SV og SP fikk 47,9 %Enig med rine. |
![]() |
![]() |
#6 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: H, V, KrF og FrP fikk 49,5 % og AP, SV og SP fikk 47,9 %
Jeg tenker at mange nok har tenkt som meg- at en stemme til Venstre er bortkastet. (Vet at mange ikke mener det, men jeg følte det slik i årets valg, det var såpass jevnt.) Hadde Venstre samarbeidet med de rød-grønne, ville jeg ha vurdert sterkt å stemme på dem. Jeg liker Sponheim, at han er vestlending er også et pluss. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Originala
|
![]() Sv: H, V, KrF og FrP fikk 49,5 % og AP, SV og SP fikk 47,9 %1) Jeg er lettet over at H, V, Krf og FrP ikke er et regjeringsalternativ |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: H, V, KrF og FrP fikk 49,5 % og AP, SV og SP fikk 47,9 %Jeg tror som Sponheim sa i natt, at mange V velgere stemte Ap i år. Det var et valg for eller i mot FrP for veldig mange velgere. Jeg har enormt stor respekt for V velgere som bidro til at vi i dag ikke sitter med en borgerlig rejering med et så stort Frp **grøss og gru**
![]() |
#10 |
Prettiest mess ever seen
|
Men det kan du da ikke mene fremdeles? Det sto om 2000 stemmer for å vippe hele den politiske balansen! Aldri har da hver eneste Venstrestemme vært viktigere.
![]() |
#11 |
Peppy!
|
![]() Sv: H, V, KrF og FrP fikk 49,5 % og AP, SV og SP fikk 47,9 %Det er kjipt at det gikk slik med Venstre i år. Jeg hadde en drøm om at Venstre skulle gjøre storeslem i år, og vise Høyre at de taper på FrP-frieriet sitt. Dengang ei. Velvel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Passiv
|
![]() Sv: H, V, KrF og FrP fikk 49,5 % og AP, SV og SP fikk 47,9 %Jeg for min del lurer på hvordan det funker nå - omrokkeres hele regjeringen nå og alle får andre ministerposter eller er Kristin fortsatt finansminister? |
![]() |
![]() |
#13 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: H, V, KrF og FrP fikk 49,5 % og AP, SV og SP fikk 47,9 %Jeg tror at om Sponheim har sagt ja til å samarbeide med Frp, så har han nok mistet mange stemmer da også. Da kanskje de mer trofaste venstrevelgerne. Sponheim skal ha for at han forlater Venstre med sin integritet i behold.
![]() |
#14 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: H, V, KrF og FrP fikk 49,5 % og AP, SV og SP fikk 47,9 %Jeg er overrasket over lav valgdeltagelsen var i år. Skuffende dårlig!
![]() |
#15 |
Peppy!
|
Jeg vedder hatten min på at Kristin fortsetter som finansminister. Det tror jeg alle er villige til å svelge. Krysser fingrene for Jonas også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Prettiest mess ever seen
|
Ingen beholder i utgangspunktet plassene sine, Stoltenberg utpeker alle på nytt. Jeg er også enig i at Halvorsen sannsynligvis får finansministerposten.
![]() |
#18 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: H, V, KrF og FrP fikk 49,5 % og AP, SV og SP fikk 47,9 %Jeg lurer på om det kommer til å bli endring i antall statsråder fra Sp og SV med bakgrunn i valgresultatene.
![]() |
#19 |
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
Trine Skei Grande vart vel utpeikt som ein naturleg etterfølgjar i går. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Mother of Dragons
|
Vet ikke helt om de har noen nå. Jeg ser ikke for meg Trine Skei Grande som den store leder som kan gjenreise partiet. Ola Elvestuen kanskje? Tja.
![]() |
|
|