|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Jeg trenger oppskrift på "verdens beste" sjokoladekakeHar DU den? Jeg skal lage den i langpanne. Verdens beste krem til hadde også vært veldig bra |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Jeg trenger oppskrift på "verdens beste" sjokoladekakeBanner i kirka: Verdens beste sjokoladekake er brownies laget etter pakken, og tilsatt hakkete valnøtter Sist redigert av gnuri : 29-10-09 kl 17:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Jeg trenger oppskrift på "verdens beste" sjokoladekakeJeg liker (utrolig nok!) ikke sjokoladekaker, men jeg har likevel hatt stor suksess med Texas sjokoladekaken når jeg har bakt den og servert til andre. Det er veldig mange som synes dette er en knallgod sjokoladekake. Den blir stor, luftig og saftig. Du kan trygt bruke vanlig stor langpanne til denne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
![]() Sv: Jeg trenger oppskrift på "verdens beste" sjokoladekakeDette er den beste sjokoladekaken jeg har bakt og smakt på lenge. Saftig og fin. Etter et par dager i kjøleskapet var den enda bedre.
![]() |
#6 |
Princess Skids and Scars
|
![]() Sv: Jeg trenger oppskrift på "verdens beste" sjokoladekake
Jepp, denne er helt fantastisk. Jeg baker den alltid til store happenings og folk elsker den rett og slett. Den forsvinner alltid dobbelt så fort som alle andre kaker. Jeg pleier å ha en pose med melkepletter fra freia i røra, da blir den ekstra god synes jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Jeg trenger oppskrift på "verdens beste" sjokoladekakeBumper denne litt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Jeg trenger oppskrift på "verdens beste" sjokoladekakeHadde det ikke vært langpanne så ...firkløverkaken jeg har oppskrift på er bare fantastisk!!
![]() |
#10 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Jeg trenger oppskrift på "verdens beste" sjokoladekakeJeg liker denne godt. Det er samme oppskrift som Texas-kaken, men i denne skal hele kaken prikkes (maltrakteres) med en gaffel umiddelbart etter steking, og så skal glasuren heller kokvarm over, så den trekker inn i hele kaken. Jeg har prøvd å lage den uten å prikke kaken, men den blir IKKE like saftig overhodet. Så prikkingen er et must. Selv om kaken ser litt drept ut. Men du kan lage en ny glasur og ha over når den er kald, så vises ikke prikkene.
![]() |
#11 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Jeg trenger oppskrift på "verdens beste" sjokoladekakeDet er JEG som har oppskriften på verdens beste sjokoladekake
![]() |
#12 |
tankefull
|
![]() Sv: Jeg trenger oppskrift på "verdens beste" sjokoladekakeDen beste jeg har laget, er den som står oppskrift på på baksiden av Regia Bakekakao-pakken. Ikke doble oppskriften, det gjorde jeg første gang, og det ble nok til minst to langpanner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Off the map.
|
![]() Sv: Jeg trenger oppskrift på "verdens beste" sjokoladekakekrokanrullbrownies fra det søte liv er den beste jeg har smakt om du går for type Brownies. Bør bakes dagen før så den får satt seg litt. Den var deilig og klissete som nybakt, men ble helt himmelsk dagen etterpå etter noen timer i et kjøleskap, og mye lettere å spise.
![]() |
#14 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Jeg trenger oppskrift på "verdens beste" sjokoladekakeJeg har fått mye skryt for Toblerone-browniesene og Smil-browniesene på detsoteliv.no. Men jeg synes de blir for klissete. De er gode, men ekstre-he-heemt søte og klissete. Jeg liker bedre "brownies med sjokoladebiter" fra samme nettside.
![]() |
#15 |
Fru Jacobsen
![]() Sv: Jeg trenger oppskrift på "verdens beste" sjokoladekakeJeg har ombestemt meg etter å ha smakt Acsas brownies. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|