|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Så du konsekvenser av ting da du var yngre?Det har vært en del saker i media den siste tiden som har fått meg til å tenke på dette. Jeg tenker for eksempel på Tora som fortalte til Se og hør at Jonas Bergstrøm (Prinsessens forlovede) hadde vært utro med henne. Og som nå sier at hun ikke trodde det skulle blir så mye oppstyr. Og hun fra Paradise hotell som vil at alle nakenbildene av henne skal fjernes fra nettet. Og ikke minst jentene i Bolivia som ikke skjønte at det var dumt å ta med seg bager de ikke visste hva det var i.
![]() |
#2 |
I mål
|
![]() Sv: Så du konsekvenser av ting da du var yngre?Jeg så sikkert ikke konsekvenser av ALT, men ja faktisk, slike ting tror jeg faktisk jeg så konsekvensene av. Føler at de sprellene jeg gjorde var rimelig "fredelige" i forhold. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Så du konsekvenser av ting da du var yngre?Jeg gjorde nok det, kanskje i større grad enn nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Så du konsekvenser av ting da du var yngre?Men, seriøst, disse nekene i media. Jeg lurer på om de virkelig ikke skjønner at det vil blåses opp, eller om de først tror at det er stas å være i fokus, og så angrer seg senere da det ikke var like festlig likevel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: Så du konsekvenser av ting da du var yngre?Jeg var/er altfor sjenert og forsiktig til å gjøre noe "sprell".
Jeg synes det høres rart ut å ikke vite dette (jeg er kanskje naiv?), men hvis målet er, ved minimal innsats, å bli kjent så er det kanskje ikke så nøye? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Så du konsekvenser av ting da du var yngre?Hjernen vår er tross alt ikke ferdig utviklet før vi er rundt 25 år gamle. Klart man som ung kan se kortsiktige konsekvenser av ugjennomtenkte valg man tar, men å tenke framover og se konsekvensene i flere trekk fremover er en evne man i de fleste tilfeller ikke er i besittelse av før man er 25 +/-.
![]() |
![]() |
#7 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Så du konsekvenser av ting da du var yngre?
Jepp.
![]() |
![]() |
#8 |
padawan
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Så du konsekvenser av ting da du var yngre?Ikke alltid, men jeg tørr påstå at jeg var langt mer reflektert en de ovenfor nevnte ungdommene. Og jeg tror heller ikke at det er gjengs for dagens ungdom , ei heller ungdommene for 20 år siden. Forskjellen er at man i dag ikke like lett kan skjule idioti.
![]() |
#9 |
intro
|
![]() Sv: Så du konsekvenser av ting da du var yngre?
Sant nok!
![]() |
![]() |
#10 |
Borte
|
![]() Sv: Så du konsekvenser av ting da du var yngre?Jeg har alltid sett en masse konsekvenser og kunne ikke havnet i mediene. Ikke i lokalavisa en gang.
![]() |
#11 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Så du konsekvenser av ting da du var yngre?Jeg tenkte nok ikke alltid like langt når jeg var yngre.
![]() |
#12 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Så du konsekvenser av ting da du var yngre?Skjønte vel ikke alltid, men i saker som de som nevnes her, så ville jeg vel sikkert sett det ja, og dermed styrt unna.
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Så du konsekvenser av ting da du var yngre?Med en mor som alltid krisemaksimerte og så for seg Det Verst Tenkelige var jeg ikke akkurat et barn/en ungdom som tok store sjanser og gjorde mye sprell, nei. Unntaket var et forhold jeg var i som 18åring, som vel kunne fått endel konsekvenser hadde det ikke vært for at han (heldigvis) gjorde det slutt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Så du konsekvenser av ting da du var yngre?Jeg gjorde endel ting i 14-15-årsalderen som var såpass håpløse at jeg håper jeg aldri blir berømt og disse tingene tatt opp i media for da må jeg rømme til en øde øy et sted ...
![]() |
#15 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Sv: Så du konsekvenser av ting da du var yngre?Jeg har også en del ting på "rullebladet" som ikke hadde egnet seg for en kronprinsesse for ti år siden, men siden Mette Marit ble godtatt hadde nok jeg også blitt det.
![]() |
#16 |
weird
![]() Sv: Så du konsekvenser av ting da du var yngre?Selvsagt ikke.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Så du konsekvenser av ting da du var yngre?Jeg var gamlisungdom av rang - så jeg gjorde jo ingenting, omtrent.
![]() |
#18 |
intro
|
![]() Sv: Så du konsekvenser av ting da du var yngre?Som ekte gamlisungdom gjorde jeg ikke mange dumheter, nei.
![]() |
![]() |
#20 |
weird
![]() Sv: Så du konsekvenser av ting da du var yngre?Det hadde vært helt andre ting enn fornuft som ville ha fått meg fra å bli med på reality. Jeg var bl.a. veldig kamerasky.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|