Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Så du konsekvenser av ting da du var yngre?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-04-10, 21:51   #1
Føniks
padawan

Føniks sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Så du konsekvenser av ting da du var yngre?

Ikke alltid, men jeg tørr påstå at jeg var langt mer reflektert en de ovenfor nevnte ungdommene. Og jeg tror heller ikke at det er gjengs for dagens ungdom , ei heller ungdommene for 20 år siden. Forskjellen er at man i dag ikke like lett kan skjule idioti.

Media er ikke slik det var før, mener å ha lest at det var en stilltiende avtale mellom kongehuset og media om hva som kunne offentligjøres. Mens i dag er det knapt noen medie som bryr seg om kongehus, mindre smarte kids eller annet enn høyest mulig salgstall, satt litt på spissen.

Og med FB og annet lett tilgjenglig publiseringsverktøy, kan en fyllekule kjapt se ut som alt annet enn det var. Jeg tror det mange barn og unge trenger å lære for å unngå slike fatale konsekvenser, er sunn fornuft rundt nett og medier.

Kokaindamene burde vel egentlig bare lære å bruke hodet på generelt grunnlag.

Gammel 28-04-10, 22:22   #2
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Så du konsekvenser av ting da du var yngre?

Opprinnelig lagt inn av Føniks, her.

Ikke alltid, men jeg tørr påstå at jeg var langt mer reflektert en de ovenfor nevnte ungdommene. Og jeg tror heller ikke at det er gjengs for dagens ungdom , ei heller ungdommene for 20 år siden. Forskjellen er at man i dag ikke like lett kan skjule idioti.

Sant nok!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:43.