|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Erfaren nok
|
Liker du å være på stranda?Ja, det lurer jeg på.
|
|
|
#2 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Liker du å være på stranda?Jeg har vel lignende hud som deg og blir veldig, veldig lett solbrent. Poden er enda verre. Jeg har aldri likt kjempevarme noe særlig, og liker ikke å være for avkledd.
|
|
|
#3 |
|
Drømmer
|
Sv: Liker du å være på stranda?Jeg liker meg på stranda når jeg føler meg vel med kroppen. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Liker du å være på stranda?Åja! Jeg blir ikke lett solbrent men sitter gjerne i skyggen uansett. Har med enorme mengder med stasj: Parasoll, lesestoff, tepper, liggeunderlag med nakkestøtte, hvilestoler, solhatt, picknickkurv med tiffinbokser med tre forskjellige typer salat, kyllingnuggets, melon og druer, kjøleboks med vann og iste, etc etc
|
|
|
#5 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Liker du å være på stranda?Nei. Jeg liker ikke å "være" på stranden. Jeg har ingenting i mot et raskt bad, men vil helst bare bade og gå. Den tiden jeg bruker på stranden nå regner jeg som et bevis på hvor glad jeg er i mine barn og hva jeg er villig til å gjøre for deres skyld. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Liker du å være på stranda?
Jeg tror jeg hadde likt å ligge i skyggen sammen med deg, uten barn.
|
|
|
#8 |
|
Har bakt søte kaker
|
Her er jeg også.
|
|
|
#9 |
|
Fortynnet
|
Sv: Liker du å være på stranda?Jeg er veldig glad i mat, men på stranda vil jeg helst slippe å drasse med meg en diger kjølebag og masse greier. Er heller aldri særlig sulten når vi er på stranda, foretrekker å spise før vi drar og når vi kommer hjem, og bare ha med drikke og evt. noe veldig enkel mat og frukt. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
intro
|
Sv: Liker du å være på stranda?Jeg kan ikke fordra det. Ikke liker jeg sol, ikke liker jeg vann, ikke liker jeg sand, ikke liker jeg sterk varme, jeg har opparbeidet nulltoleranse for sol etter mange år som blåhvit etc. etc. I motsetning til aC har jeg ingen problemer med å få være i fred på stranda.
|
|
|
|
#12 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Liker du å være på stranda?Jeg liker strandlivet veldig godt. Er det sol og varmt, er vi på stranda. Vi bor vel 2 min. unna flotte strender, og i helgene drar vi så tidlig at vi inntar frokosten der, og blir der til kvelden. I ukedagene drar vi rett etter jobb, og spiser middag og kveldsmat på stranda.
|
|
|
#14 |
|
har tatt seg sammen
|
Tja, en kan lese bok mens den andre ser etter barna - så bytter man litt etter ei stund. Dette er så lenge barna er 5 og 2, regner med at passe-på-regimet løsner litt om 3-4 års tid.
|
|
|
#15 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Liker du å være på stranda?Jeg er mildt sagt ingen strandløve.
|
|
|
#16 |
|
Erfaren nok
|
Ja, jeg kjenner at jeg er der litt jeg også.
|
|
|
#18 |
|
En Som Trener
|
Jada, om du har noen andre som fotfølger barna for deg.
|
|
|
#19 |
|
Erfaren nok
|
Men barna kan jo sitte ved siden av og leke også? Jeg ser jo det på bilder hele tiden.
|
|
|
#20 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Liker du å være på stranda?Ikke glem alle engangsgrillene folk på død og liv skal ha med seg. Enten sitter man i den deilige osen eller man må fly etter ungene fordi de hele tiden nesten snubler i dem. Kan ikke folk kose seg på tur uten grillpølser som lukter tennvæske.
|
![]() |
|
|