|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Erfaren nok
|
For kort Boden-kjole :( (?)Jeg kjøpte denne her inne.
|
|
|
#3 |
|
Audacious
|
Sv: For kort Bode kjole :( (?)Kjøp noen grå tights i caprilengde? For den satt jo veldig pent ellers!
|
|
|
#4 |
|
ctrl+z
|
Sv: For kort Bode kjole :( (?)Åh, den er jo så lekker!
|
|
|
#7 |
|
Erfaren
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
![]() ![]() ![]() |
Sv: For kort Bode kjole :( (?)
Jeg har selv noen kjoler/tunikaer i silke som jeg bruker tights til. Og synest det passer bra.
|
|
|
#8 |
|
Ute på tur
|
Sv: For kort Bode kjole :( (?)Jeg syns den var fin på deg! Hva med litt "tykke" strømpebukser til, de vil jo stramme litt rundt bena.
|
|
|
#9 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: For kort Boden-kjole :( (?)Culture har noen nydelige tights med bred lekker blonde på - en liten glittertråd også. Du får også underkjole med bred blonde nederst.
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: For kort Boden-kjole :( (?)Jeg sier som Pelen, underkjole. Creme har mange fine. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Fortynnet
|
Sv: For kort Boden-kjole :( (?)Hm, rart at den ble SÅ mye kortere på deg enn på meg? Jeg er bare 3 cm lavere, og på meg går den til midt på kneskålen. Kanskje jeg har lengre legger og kortere overkropp, eller hvordan det nå blir. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Trapper opp igjen !
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: For kort Boden-kjole :( (?)Jeg ser poenget ditt, selv om du ser veldig stilig ut på bildet ! Enig med dem som anbefaler tights eller underkjole. Det finnes veldig flotte tights som ville passe til en silkekjole, f.eks. på http://shopchanet.com (Rosemunde).
|
|
|
#13 |
|
Erfaren nok
|
Sv: For kort Boden-kjole :( (?)
Jeg har lang overkropp ja.
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: For kort Boden-kjole :( (?)Jeg synes den var kjempefin i fasongen til deg, og heller ikke for kort. Tights i samme gråfarge som kjolen tror jeg vil se bra ut, men mine lår siger i alle fall ut enten jeg har tights eller ikke. Det er verdt et forsøk dog, for kjolen var superfin! Eller så kan underkjole være en løsning, hvis du klarer å finne en som passer til kjolen. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: For kort Boden-kjole :( (?)Du kledde den kjempegodt, og den er ikke for kort.
|
|
|
#16 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: For kort Boden-kjole :( (?)
Det er nok veldig ulkt hvordan vi er bygget. Husker du den LaRedoutekjolen jeg kjøpte av deg? Den går et stykke under knærne mine, mens den gikk over dine. Jeg har lange bein (og er ikke kort) , men kort overkropp. Påfallende kort, faktisk. Mannen min er kjempelang, men vi har like lange bein. Jeg passer hans bukser. Til gjengjeld har han den lengste ryggen jeg noengang har sett på et menneske. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Bladibladiblaah!
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: For kort Boden-kjole :( (?)Åh, den var fiiiiin!!!
|
![]() |
|
|