Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

For kort Boden-kjole :( (?)

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-06-10, 18:22   #11
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: For kort Boden-kjole :( (?)

Hm, rart at den ble SÅ mye kortere på deg enn på meg? Jeg er bare 3 cm lavere, og på meg går den til midt på kneskålen. Kanskje jeg har lengre legger og kortere overkropp, eller hvordan det nå blir.
Selv om den er i silke så syns jeg fint du kan ha sølvgrå tights til, hvis du ellers liker å gå med det. Veldig fin til deg ellers, men jeg skjønner at du føler den er litt kort uten noe under.
(Altså, jeg syns lengden ser helt fin ut, men det er jo du som skal føle deg vel også når du sitter).

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:01.