|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#121 |
|
Passiv
|
Sv: Parfymeforbud på offentlige kontorer?Det er som du sier, Milfrid. For min hundeallergi er peanøtter i forhold til de andre allergiene mine. Du aner bare ikke hvor mye medisiner jeg tar for å kunne være sammen med en katt fra tid til annen. Det er verdt det! |
|
|
|
#122 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Parfymeforbud på offentlige kontorer?
Tja, jobber man i det offentlige, kan man drite i det meste. En eneste stor vernet bedrift. (Jeg tipper du jobber i privat næringsliv.) På vår jobb er det iallfall en god del påbud og regler som en del finner det for godt å "heve seg over." |
|
|
|
|
|
#123 |
|
Shake it out!
|
|
|
|
#124 |
|
Passiv
|
Nå tar jeg 16 medisindoser i døgnet bare for å fungere sånn passe, så tar jeg tre piller for allergier og ørten doser ventoline for anfall og som forebygging om jeg skal trene. Så jeg tipper jeg har den skjønneste rekorden. |
|
|
|
#125 |
|
Yes, we can!!
|
|
|
|
#127 |
|
Passiv
|
Er det dette klippet du tenker på? |
|
|
|
#129 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Sv: Parfymeforbud på offentlige kontorer?På helsestasjonen her har de, om ikke forbud, så i alle fall oppfordring om å ikke bruke parfyme.
Sist redigert av Enhjørning : 10-11-09 kl 00:36. Årsak: det manglet et vesentlig "ikke" |
|
|
|
|
|
#130 |
|
Passiv
|
Tenk da på hvor mange mødre som kan komme til å gjøre sine barn tett i pusten fordi de pynter seg. Særlig om barna er astmatiske. |
|
|
|
#131 |
|
Shake it out!
|
Nå trodde jeg vi snakket om hvor mye ekstra du måtte ta for å omgås katter en gang i blant, ikke hvor mye du tar for astamen din. Jeg har ikke astma, bare veldig kraftig allerig, så jeg hadde ingen planer om å konkurrere med deg mht medisinbruk
|
|
|
#132 |
|
saftig
|
Det er helt tragisk, faktisk.
|
|
|
#133 |
|
Passiv
|
Når jeg skal klappe en katt er det to piller og masse ventoline, men det er verdt det. |
|
|
|
#134 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Parfymeforbud på offentlige kontorer?Selv har jeg en del parfymer i kjøleskapet, men de har det med å bli der. Kjenner ingen med parfymeallergi så jeg tenker ikke så veldig over det. Men jeg glemmer å bruke parfyme. Og i og med at jeg bruker det så sjeldent synes jeg at jeg lukter nesten litt mye, om jeg først tar det på. Det er jo nok parfyme i andre produkter.
|
|
|
#135 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Parfymeforbud på offentlige kontorer?Jeg skjønner tankegangen, men tror ikke det er gjennomførbart. Da må man nesten totalforby parfyme.
|
|
|
|
#136 |
|
Shake it out!
|
Og når jeg skal overleve våren og sommeren så er det tre doser kortison fordelt over vår og sommer, og trippel dose allergimedisin (piller, nesespray og øyedråper) daglig. Og nå som jeg er allergifri i USA er jeg jammen ikke helt sikker på om det er verd det
|
|
|
#137 |
|
Passiv
|
Sv: Parfymeforbud på offentlige kontorer?Kortison er vidundermedisin, jeg spiser det nesten hele året for å få puste. Jeg blir vaksinert for ett og ett allergen, har såpass mange allergier at de tar en etter en. Håper bare det er verdt det. |
|
|
|
#138 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Parfymeforbud på offentlige kontorer?Tenkte på deg i dag.
|
|
|
|
#139 |
|
Passiv
|
Sv: Parfymeforbud på offentlige kontorer?Sånt sender meg direkte på legevakten i ulebulebil. |
|
|
|
#140 |
|
snart helsesøster
|
Sv: Parfymeforbud på offentlige kontorer?Blæ. Liker ikke parfymedamer eller -menn.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|