Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-10-12, 19:32   #881
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv

Lhi-My sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Noe er råttent i bygda Vågå, og det er ikke bare ordføreren.

Kan du være så snill å begrunne den påstanden?

Hilsen Lhi-My, vagvær (altså innbygger i Vågå)

Lhi-My er ikke aktiv  
Gammel 16-10-12, 19:37   #882
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lhi-My, her.

Du kan kanskje også fortelle hvordan du ser på saken nå, etter det som har kommet frem. I begynnelsen av tråden var du ganske plassert på ordførerens side virket det som.

Sist redigert av Tallulah : 16-10-12 kl 19:44.
Tallulah er ikke aktiv  
Gammel 16-10-12, 19:48   #883
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Noe er råttent i bygda Vågå, og det er ikke bare ordføreren.

Det blir tullete å si sånn, man vet ikke hva den jevne innbygger gjør og mener selv om ordførerens vennekrets etc er på hans side. Og jeg synes egentlig ikke det er rart at innbyggere i den aktuelle bygda kanskje ser saken med andre øyne enn oss som følger med i media. Men jeg er interessert i hva Lih-my mener nå...

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv  
Gammel 16-10-12, 19:49   #884
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Lhi-My: Går lojalitet for bygda foran alt annet?!

Gammel 16-10-12, 19:50   #885
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå først leste jeg starten på denne diskusjonen. Jeg må si jeg er overrasket over enkelte uttalelser der.

Gammel 16-10-12, 19:51   #886
Slettet bruker
Passiv

Standard

Hilsen Lhi-My, vagvær (altså innbygger i Vågå)

Jeg skjønner at dette er kjipt. Men jeg lurer veldig. Hva er det som skjer oppi Vågå som gjør at dere støtter ham så innmari?

Gammel 16-10-12, 20:07   #887
Mrs. S

Mrs. S sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Er dette ironi?? (støtte til Øygard)

http://www.dagsavisen.no/nyemeninger...7/#post_256817

Mrs. S er ikke aktiv  
Gammel 16-10-12, 20:21   #888
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Smilefjes, her.

Jeg skjønner at dette er kjipt.

Ja, det glemte jeg jo helt å si. Det var ikke meningen å høres så inkvisatorisk ut. Jeg blir også sur om noen snakker dritt om Oslo på grunn av en mann. Jeg spør av nysgjerrighet, altså.

Tallulah er ikke aktiv  
Gammel 16-10-12, 20:32   #889
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mrs. S, her.

Lurer på om det er et par ting han har oversett i denne saken ??

Liljekonvall er ikke aktiv  
Gammel 16-10-12, 20:34   #890
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, jeg kan ikke tenke meg at det der er ironi.

Gammel 16-10-12, 20:36   #891
kie
weird

kie sin avatar

kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tenker det er mange, mange flere enn de som roper høyest som har tanker og følelser om denne saken. Også i Vågå. Og mye av det som kommer frem her er vel også nye opplysninger for mange. Jeg tror neppe så mange visste om det som har kommet frem under rettsaken da de stemte på ham, for eksempel.

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv  
Gammel 16-10-12, 20:39   #892
mrc

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Men det hjelper ikke å ekskludere ham, om han ikke kan fratas ordførervervet. Da vil han jo bare bli sittende i vervet som uavhengig representant?

Nei, men da gir man i hvert fall en klar beskjed om at man tar avstand...

Gammel 16-10-12, 20:40   #893
Mrs. S

Mrs. S sin avatar

Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Dagsavisen har flere gullkorn. Det sier mye om tankegangen hos en del mennesker.

Sitat:

Mitt spørsmål til Arbeiderpartiets ledelse er: Har man fra ledelsen forhørt seg med folk en virkelig stoler på som har vært i rettsalen? Eller stoler man på journalistene i VG og Dagbladet?
Er det blitt slik at disse avisene, med sine oppslag og forståelser har så mye makt at de styrer det politiske livet i Norge og bestemmer hvem som skal ha tillit her i landet? Er det slik at en redsel for krigsoverskrifter får norske politikere til å være som piska rotter?

Konspirasjonsteori de luxe. Det er de slemme jornalistene som forvrenger.
Det er ikke lett å vite om en skal le eller gråte.
http://www.dagsavisen.no/nyemeninger.../thread256742/

Mrs. S er ikke aktiv  
Gammel 16-10-12, 20:47   #894
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

AP sentralt har sikkert basert avgjørelsen sin på oppslag i VG.

Gammel 16-10-12, 20:49   #895
Lhi-My

Lhi-My sin avatar

Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Smilefjes, her.

Jeg skjønner at dette er kjipt. Men jeg lurer veldig. Hva er det som skjer oppi Vågå som gjør at dere støtter ham så innmari?

Jeg skal svare skikkelig på Tallulahs spørsmål over her, må bare få ungene i seng først. Jeg vil bare høre hvorfor dere mener vi støtter ham så innmari? Hvor kommer det inntrykket fra?

Lhi-My er ikke aktiv  
Gammel 16-10-12, 20:50   #896
Mrs. S

Mrs. S sin avatar

Standard

Sies best på engelsk: "Denial is not just a river in Egypt".

Mrs. S er ikke aktiv  
Gammel 16-10-12, 20:52   #897
Mrs. S

Mrs. S sin avatar

Standard

Det bildet over var ikke til Lhi-My, men de litt vel merkelige meningene i linkene.

Mrs. S er ikke aktiv  
Gammel 16-10-12, 20:55   #898
Lhi-My

Lhi-My sin avatar

Standard

Det bildet over var ikke til Lhi-My, men de litt vel merkelige meningene i linkene.

Jeg skjønte det. Jeg må ellers (uvisst av hvilken grunn) bare få poengtere at de menneskene i linken over, ikke er fra Vågå eller området her. Det finnes altså tullinger andre steder enn i Vågå også.

Lhi-My er ikke aktiv  
Gammel 16-10-12, 20:58   #899
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal svare skikkelig på Tallulahs spørsmål over her, må bare få ungene i seng først. Jeg vil bare høre hvorfor dere mener vi støtter ham så innmari? Hvor kommer det inntrykket fra?

Mitt inntrykk kommer av blant annet det du skrev her i tråden i høst. Og at det for eksempel verserer et rykte på Twitter om at noen i vågå AP ikke er enige i at han skulle fratre, men så seg enig i å råde ham til å vurdere stillingen sin. Jeg har hørt via utflytted vågvær at det har vært stygg sladder og ryktespredning om jenta og familien hennes både på skole, sentralt i kommunen og i ordførerens store vennekrets. Det forundrer meg ingen har gått ut og beklaget dette etter fredagens avsløringer.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 16-10-12, 20:59   #900
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De første innleggene dine i tråden antar jeg.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:42.