|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#881 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake
Kan du være så snill å begrunne den påstanden? |
|
|
|
|
#882 |
|
Glamorøs
|
Du kan kanskje også fortelle hvordan du ser på saken nå, etter det som har kommet frem. I begynnelsen av tråden var du ganske plassert på ordførerens side virket det som.
Sist redigert av Tallulah : 16-10-12 kl 19:44. |
|
|
|
|
#883 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Det blir tullete å si sånn, man vet ikke hva den jevne innbygger gjør og mener selv om ordførerens vennekrets etc er på hans side. Og jeg synes egentlig ikke det er rart at innbyggere i den aktuelle bygda kanskje ser saken med andre øyne enn oss som følger med i media. Men jeg er interessert i hva Lih-my mener nå...
|
|
#884 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeLhi-My: Går lojalitet for bygda foran alt annet?! |
|
|
|
|
#885 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeNå først leste jeg starten på denne diskusjonen. Jeg må si jeg er overrasket over enkelte uttalelser der.
|
|
|
#886 |
|
Passiv
|
Jeg skjønner at dette er kjipt. Men jeg lurer veldig. Hva er det som skjer oppi Vågå som gjør at dere støtter ham så innmari? |
|
|
#887 |
|
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeEr dette ironi?? (støtte til Øygard) |
|
|
|
|
#888 |
|
Glamorøs
|
Ja, det glemte jeg jo helt å si. Det var ikke meningen å høres så inkvisatorisk ut. Jeg blir også sur om noen snakker dritt om Oslo på grunn av en mann. Jeg spør av nysgjerrighet, altså.
|
|
#889 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
|
|
|
|
|
#890 |
|
maler
|
Nei, jeg kan ikke tenke meg at det der er ironi.
|
|
#891 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeJeg tenker det er mange, mange flere enn de som roper høyest som har tanker og følelser om denne saken. Også i Vågå. Og mye av det som kommer frem her er vel også nye opplysninger for mange. Jeg tror neppe så mange visste om det som har kommet frem under rettsaken da de stemte på ham, for eksempel.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
#892 |
|
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nei, men da gir man i hvert fall en klar beskjed om at man tar avstand...
|
|
#893 |
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeDagsavisen har flere gullkorn. Det sier mye om tankegangen hos en del mennesker.
Konspirasjonsteori de luxe. Det er de slemme jornalistene som forvrenger. |
|
|
|
|
#895 |
|
Jeg skal svare skikkelig på Tallulahs spørsmål over her, må bare få ungene i seng først. Jeg vil bare høre hvorfor dere mener vi støtter ham så innmari? Hvor kommer det inntrykket fra? |
|
|
|
|
#896 |
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeSies best på engelsk: "Denial is not just a river in Egypt". |
|
|
|
|
#897 |
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeDet bildet over var ikke til Lhi-My, men de litt vel merkelige meningene i linkene. |
|
|
|
|
#898 |
|
Jeg skjønte det. Jeg må ellers (uvisst av hvilken grunn) bare få poengtere at de menneskene i linken over, ikke er fra Vågå eller området her. Det finnes altså tullinger andre steder enn i Vågå også. |
|
|
|
|
#899 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Mitt inntrykk kommer av blant annet det du skrev her i tråden i høst. Og at det for eksempel verserer et rykte på Twitter om at noen i vågå AP ikke er enige i at han skulle fratre, men så seg enig i å råde ham til å vurdere stillingen sin. Jeg har hørt via utflytted vågvær at det har vært stygg sladder og ryktespredning om jenta og familien hennes både på skole, sentralt i kommunen og i ordførerens store vennekrets. Det forundrer meg ingen har gått ut og beklaget dette etter fredagens avsløringer.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#900 |
|
|
De første innleggene dine i tråden antar jeg.
|
![]() |
|
|