|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Einsam
|
Sv: Hva kler jeg egentlig? *utfordring*Takk for komplimenter og tips! |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva kler jeg egentlig? *utfordring*
Mente det ikke som kritikk, men mere som "great minds think alike". |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Hva kler jeg egentlig? *utfordring*Ååh, jeg likte Gok sin hjelp! Se bare her:
|
|
|
#25 |
|
Pauset
|
Sv: Hva kler jeg egentlig? *utfordring*Maxine: |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva kler jeg egentlig? *utfordring*Synes du var kjempefin jeg! Hvis du synes magen er litt i veien fortsatt, så anbefaler jeg en bukse med høyt liv som ikke strammer. Med en lang singlet over er det veldig fint. Du har jo flotte armer og bein som du ikke skal være redd for å vise, og formene skal du bare være stolt over. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva kler jeg egentlig? *utfordring*Selv om du fortsetter å gå ned, kjøp deg ett par virkelig gode bh-er. Det gjør så utrolig mye for selvtillitten å ha fine pupper!
|
|
|
#28 |
|
Einsam
|
Sv: Hva kler jeg egentlig? *utfordring*Fikk mannen til å ta bilde, og her synes problemet med den manglende midjen nok bedre. (oi, stort bilde... ) Litt for stor bukse også, men man kan ikke ordne alt på en gang. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Einsam
|
Sv: Hva kler jeg egentlig? *utfordring*Og jeg suger til meg tipsene deres, og har fått med meg ei venninne som skal hjelpe meg med kleshandling om en liten stund. Det er liksom ikke så lett å finne seg noe som både passer og ser pent ut, har bare vært vant med at alt så ut som telt, og dermed er jeg litt blind på hva jeg egentlig kan bruke. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
tankefull
|
Sv: Hva kler jeg egentlig? *utfordring*Jeg ville bare si at jeg syns du er veldig fin. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva kler jeg egentlig? *utfordring*Lag midje under puppene, da får du fin fasong. Så slipper toppen under, og sjuler magen uten å bli telt!
|
![]() |
|
|