|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dusjer du, hunden og barna dine hver dag?Jeg og mannen dusjer hver dag. Jeg MÅ dusje for å våkne jeg, så de dagene jeg trener blir det dusjen 2 ganger på en dag. Mathias bader et par ganger i uken.
|
|
|
|
#42 |
|
Aktiv
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Akershus
![]() |
Sv: Dusjer du, hunden og barna dine hver dag?Vi har ikke hund, og katten har bare dusjet en gang i sitt liv. Etter å ha ramlet i do...
|
|
|
|
#43 |
|
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Sv: Dusjer du, hunden og barna dine hver dag?Vi har tre hunder, de har aldri vært i dusjen. Det har hendt at de har badet i badekaret, men da må de vært ekstrmt skitne.
|
|
|
|
#44 |
|
Nybegynner
Medlem siden: May 2008
![]() |
Sv: Dusjer du, hunden og barna dine hver dag?
Mine skifter truse hver dag, pluss at de tørker seg jo etter å ha vært på do. så å vaske seg morgen og kveld i underlivet blir ganske unødvendig synes jeg. ansiktet vaskes enten med rennende vann eller klut på kvelden, og ellers hvis de er skitne. blir selvsagt noe annet når de kommer i puberteten, men håper det er lenge til enda........ |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Glamorøs
|
Sv: Dusjer du, hunden og barna dine hver dag?Jeg dusjer hver dag, hvertfall så sant jeg skal ut. Glitterbarnet blir vakset med klut hver kveld og morgen, og bader en gang i uka. I sommerhalvåret litt oftere siden han blir mer støvete.
|
|
|
#46 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Dusjer du, hunden og barna dine hver dag?Jeg og mannen dusjer annenhver dag, det hender jo det blir hver dag pga. trening eller andre ting da. Og ellers vasker vi oss. (Og skifter undertøy hver dag, men hvem gjør ikke det liksom.)
|
|
|
#47 |
|
seru
|
Sånn er det her i huset også.
|
|
|
|
#48 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Sv: Dusjer du, hunden og barna dine hver dag?Her dusjer alle i huset hver dag. Katten får seg ofte en dusj, den også - flåtten må holdes unna i disse sommertider. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Dusjer du, hunden og barna dine hver dag?Jeg dusjer vel annenhver dag eller så. Huden min dør om jeg dusjer daglig.
|
|
|
#52 |
|
Fornøyd
|
Sv: Dusjer du, hunden og barna dine hver dag?Jeg dusjer hver dag, av samme årsak som Veronal. Håret må vaskes, likeså underliv og under armene. Mannen dusjer også daglig.
|
|
|
#53 |
|
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dusjer du, hunden og barna dine hver dag?Her dusjer vi voksne annenhver dag, Nr 1 dusjer 2-3 dager i uka og nr 2 og 3 dujer/bader 1 gang i uka. Nå om sommern blir det selvsagt oftere da de går mye barbeint ute og er skitne fra topp til tå etter en hel dag utendørs.
|
|
|
#54 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Dusjer du, hunden og barna dine hver dag?LøveMannen og jeg dusjer hver dag. LilleVenn dusjer/bader 2-3 ganger i uken. De dagene hun ikke dusjer/bader blir hun selvsagt vasket godt med klut. |
|
|
|
|
|
#55 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Dusjer du, hunden og barna dine hver dag?Mannen og jeg dusjer to ganger daglig. 12- og 14-åringen dusjer daglig. Femåringen dusjer hver tredje dag.
|
|
|
#56 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg kan jo bare snakke for meg selv, men jeg har hund som har relativt langt hår under buken og på beina, er det sølete ute er bikkja full av søle og sand og da må han dusjes når vi kommer inn. Det hjelper ikke bare å spyle av han, kan spyle helt til deg ikke kommer mer sand og dritt, når jeg så tar på shampo og skyller han på nytt så kommer det utrolig mye dritt igjen. Vi har hund som få lov til å ligge i sofaen, så vi må være ganske nøye med å holde han ren. I tillegg har han bart som blir full av matrester og andre fornøyelige ting, så selv om ikke resten av bikkja må vaskes så må bartene vaskes med jevne mellomrom. |
|
|
|
|
|
#57 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dusjer du, hunden og barna dine hver dag?Vi voksne dusjer ca hver 2 dag, daglig på sommeren da det er så varmt og klamt.
|
|
|
#58 |
|
Passiv
|
Sv: Dusjer du, hunden og barna dine hver dag?Jeg tror egentlig jeg skal avstå fra å svare, i fare for å bli sett veldig rart på. Men grundig klutvask på ungene både morgen og kveld i tillegg til 2-3 ganger i dusjen per uke? Det høres veldig mye ut i mine ører... |
|
|
|
#59 |
|
Stabilt ustabil...
|
Sv: Dusjer du, hunden og barna dine hver dag?Jeg forsøker å holde hårvask på 2-max 3 ganger i uka nivå, jentungen 1-max 2 ganger, gubben og guttungen har så kort hår at det ikke trengs noe antall-regime. Vi svømmer en gang i uka og utfra svømmedagen avgjøres intervallet på hårvask til oss jentene. Dusj/spyl armer og underliv for meg og gubben er vel ca en gang om dagen, evt flere ved behov, som f eks trening. Ungene dusjer eller bader jeg kanskje en gang til i løpet av uka i tillegg til svømminga, men underliv får seg som regel en runde daglig for dem også.
|
|
|
#60 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Jeg har ikke lest svarene, men ja, jeg dusjer hver dag, noen ganger to ganger. Jeg ville følt meg ekkelt hvis jeg ikke gjorde det, men jeg sier ikke at det er uhygienisk å ikke gjøre det, altså. Det er jo også mye enklere å dusje enn å vaske seg med klut og vann. |
|
|
|
![]() |
|
|