|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Peppy!
|
Sv: Stordalens fest
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Passiv
|
Sv: Stordalens festHvis Petter Stordalen bare er halvparten så fjott overfor naboen som han normalt er i media, er jeg overbevist om at naboen har et poeng. |
|
|
|
#26 |
|
Multitaskingmaniac
|
Sv: Stordalens festOg så er han jo så lav! Tror han rekker meg omtrent til puppen (som sikkert ville passet han fint
|
|
|
#29 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Stordalens festSikkert irriterende dersom det har vært mye mikk og lite unnskyldninger, men han høres jo ikke ut som noen sjarmnisse han naboen heller, som kræsjer et selskap og brøler til verten som står og tar i mot gjestene sine. Jeg kan tenke meg noen titalls andre måter å si fra på, som ville vært mer konstruktive.
|
|
|
#30 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Stordalens festVel, som tidligere nabo til et visst tønnebål, så vet jeg alt om hvor utrolig irriterende det ikke er å komme til sitt eget hjem.
|
|
|
#31 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Stordalens fest
Det er faktisk riktig. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Undrende
Medlem siden: Nov 2007
![]() |
Sv: Stordalens festDet morsomme med Stordalen er at omtaler seg i tredjeperson når han er "god i gassen". Petter'n vil ha øl og vips så hopper hoffet han drar med seg på fester. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() |
Sv: Stordalens festHan får passe på å invitere naboen neste år
|
|
|
#34 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Stordalens festJeg hadde sikkert blitt litt grinete hvis det var min nabo som breia seg slik, men klarer ikke å oppdrive den helt store sympatien for naboen. Jeg for min del er glad jeg slipper å gå på fest med en sånn fjollete maske på.
|
![]() |
| Emneord |
| kjendisfest, stordalen |
|
|