|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pauset
|
![]() Stordalens festhttp://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=520252 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
re:designer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Stordalens festHadde blitt en smule irritert jeg å hvis jeg ikke hadde hatt adkomst til mitt eget hus i dagevis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Stordalens festFester må han vel få lov til å arrangere når som helst, hvis han vil det. Men det går vel an å prøve å la det gå ut over naboer i litt mindre grad, og være litt ydmyk for at naboer kan bli lei.
![]() |
#4 |
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Stordalens festHvem hadde ikke blitt irritert når man ikke hadde hatt adkomst til sitt eget hus i dagevis p.g.a. at naboen har fest.
![]() |
#6 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Stordalens fest
Misunnelig på hva? Jeg antar at naboen til Stordalen ikke akkurat er fattig, så han kan da velte seg i penger og fester han også. Hvis han vil.
![]() |
#7 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: Stordalens festDe fester og styrer på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Stordalens festMisunnelig tviler jeg sterkt på at naboen til Stordalen er... Har man penger nok til å være nabo med Stordalen, har man nok, som Skremmern er inne på, penger nok til en skikkelig fest eller ti sjøl.
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Multitaskingmaniac
|
Ja det kan man lure på..
![]() |
#13 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Stordalens festjeg syns det er skikkelig teit å breie seg sånn utover hele nabolaget..
![]() |
#15 |
frakoblet
|
![]() Sv: Stordalens festKlart det kan være irriterende å ikke komme frem til sin egen eiendom fordi det er parkert i hytt og pine utenfor, men hvor kommer misunnelse inn i bildet?
![]() |
#16 |
Ringskrømt
|
Er det en kjendisting, altså? Jeg hadde naboer som festet i flere dager og tok seg til rette på andres eiendom. De var så vidt meg bekjent helt normale mennesker.
![]() |
#17 |
høyt og lavt
Medlem siden: Apr 2008
![]() |
![]() Sv: Stordalens festhar en nabo som er flink til å breie seg utover veien her jeg da, men han er verken rik eller berømt, men du å har irriterer noen ganger når jeg må lirke bilen forbi.
![]() |
#18 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Sv: Stordalens festJeg klarer jo ikke la være å lese om superfesten til Stordalen, men synes det er litt drøyt. Var det ikke slik at Erlend (vinneren av norske talenter) kom med helikopter for å opptre for "fiffen"...?
![]() |
#19 |
Passiv
|
![]() Sv: Stordalens festKlarer ikke helt å frembringe den store entusiasmen, men forstår at det kan oppleves frustrerende å ikke komme til sin egen bolig pga at andre biler etc. står i veien. Men det har vel ikke så mye med at det er Stordalen. |
![]() |
![]() |
#20 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Stordalens festHar man penger til det, og omgangskrets dertil, ser jeg ikke det store problemet i at folk holder de mest fancy fester som finnes... Men jeg ser problemet i at disse festene er til bry for naboer som ikke kommer seg fram på egen eiendom.
![]() |
Emneord |
kjendisfest, stordalen |
|
|