Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Stordalens fest

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-05-08, 14:31   #1
Jessica
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Stordalens fest

http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=520252

Hva syns dere om slike fester, og tror dere naboen har et poeng eller er han bare misunnelig?

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-08, 14:59   #2
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stordalens fest

Hadde blitt en smule irritert jeg å hvis jeg ikke hadde hatt adkomst til mitt eget hus i dagevis.

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-08, 15:01   #3
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fester må han vel få lov til å arrangere når som helst, hvis han vil det. Men det går vel an å prøve å la det gå ut over naboer i litt mindre grad, og være litt ydmyk for at naboer kan bli lei.

Gammel 17-05-08, 15:02   #4
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Hvem hadde ikke blitt irritert når man ikke hadde hatt adkomst til sitt eget hus i dagevis p.g.a. at naboen har fest.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-08, 15:44   #5
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Uff. Alt de har å stri med der ute på Bygdøy.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-08, 16:18   #6
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=520252

Hva syns dere om slike fester, og tror dere naboen har et poeng eller er han bare misunnelig?

Misunnelig på hva? Jeg antar at naboen til Stordalen ikke akkurat er fattig, så han kan da velte seg i penger og fester han også. Hvis han vil.

Gammel 17-05-08, 16:19   #7
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

De fester og styrer på.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-08, 16:26   #8
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Det jeg tenker på er hva som regnes som venner i de miljøene der.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-08, 16:49   #9
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Misunnelig tviler jeg sterkt på at naboen til Stordalen er... Har man penger nok til å være nabo med Stordalen, har man nok, som Skremmern er inne på, penger nok til en skikkelig fest eller ti sjøl.

Men, jeg hadde tilta i vinkel om naboen hadde arrangert partyer som sperret adkomsten til huset mitt i dagesvis, uansett hvem naboen måtte være.

Gammel 17-05-08, 21:39   #10
ILY
Multitasker

ILY sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Uff. Alt de har å stri med der ute på Bygdøy.

Gammel 17-05-08, 21:42   #11
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Misunnelig tviler jeg sterkt på at naboen til Stordalen er... Har man penger nok til å være nabo med Stordalen, har man nok, som Skremmern er inne på, penger nok til en skikkelig fest eller ti sjøl.

Men, jeg hadde tilta i vinkel om naboen hadde arrangert partyer som sperret adkomsten til huset mitt i dagesvis, uansett hvem naboen måtte være.

Jeg regner med at det ikke er helt støyfritt heller...

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-08, 15:28   #12
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Det jeg tenker på er hva som regnes som venner i de miljøene der.

Ja det kan man lure på..
Hm..er det slik at om jeg blir kjendis så blir jeg automatisk venn med alle andre kjendiser?

Gammel 18-05-08, 15:38   #13
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

jeg syns det er skikkelig teit å breie seg sånn utover hele nabolaget.. bare fordi man er rik og kjent så kan man gjøre som man vil liksom.. tragisk..

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-08, 15:46   #14
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke noe problemer med å skjønne at kjendiser er venner med andre kjendiser. Lite land, og alt det der. Herlighet.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-08, 16:19   #15
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Klart det kan være irriterende å ikke komme frem til sin egen eiendom fordi det er parkert i hytt og pine utenfor, men hvor kommer misunnelse inn i bildet? Er han liksom sint fordi han egentlig er misunnelig på Stordalen?

Gammel 18-05-08, 16:23   #16
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.

jeg syns det er skikkelig teit å breie seg sånn utover hele nabolaget.. bare fordi man er rik og kjent så kan man gjøre som man vil liksom.. tragisk..

Er det en kjendisting, altså? Jeg hadde naboer som festet i flere dager og tok seg til rette på andres eiendom. De var så vidt meg bekjent helt normale mennesker.

Gammel 18-05-08, 17:39   #17
tvillingmamma83
høyt og lavt

tvillingmamma83 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
tvillingmamma83 er litt kul
Standard

har en nabo som er flink til å breie seg utover veien her jeg da, men han er verken rik eller berømt, men du å har irriterer noen ganger når jeg må lirke bilen forbi.
skjønner godt at han er irritert og skjellte han ut, tror ikke han er sjalu, men det er jo mulighet for at han hadde holdt en annen tone om han var innvitert i denne "flotte" kjendisfesten.....

Gammel 18-05-08, 18:49   #18
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg klarer jo ikke la være å lese om superfesten til Stordalen, men synes det er litt drøyt. Var det ikke slik at Erlend (vinneren av norske talenter) kom med helikopter for å opptre for "fiffen"...?

Fancy altså.

Gammel 18-05-08, 18:52   #19
Left
Passiv

Standard

Klarer ikke helt å frembringe den store entusiasmen, men forstår at det kan oppleves frustrerende å ikke komme til sin egen bolig pga at andre biler etc. står i veien. Men det har vel ikke så mye med at det er Stordalen.

Svar med sitat
Gammel 18-05-08, 18:54   #20
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har man penger til det, og omgangskrets dertil, ser jeg ikke det store problemet i at folk holder de mest fancy fester som finnes... Men jeg ser problemet i at disse festene er til bry for naboer som ikke kommer seg fram på egen eiendom.

Emneord
kjendisfest, stordalen

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:19.