Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Frustrerte fruer

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-05-08, 17:25   #41
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Frustrerte fruer

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Står på hjemmesiden at det kommer ny episode om 6 dager.. men like vel???????

Jeg har ikke peiling. er bare forvirret

Dette var sesongavslutning.

Gammel 20-05-08, 17:26   #42
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Rart det da sto nedtelling til neste episode på siden. jaja. Men veldig rar avslutning ja.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 17:32   #43
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har vert på wikipedia og lest.
De pleier å som oftest å ha rett.

Gammel 20-05-08, 17:40   #44
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

nede på venstre side her: http://abc.go.com/primetime/desperate/index?pn=index

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 18:07   #45
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er så glad jeg har halve sesong 3 og hele sesong 4 igjen. Må se sesong 4 litt sakte så jeg slipper å vente for lenge på sesong 5 etterpå.

Gammel 20-05-08, 18:49   #46
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Standard

Det er første episode av 4. sesong.
De sender i reprise over sommeren.
Hvis du holder musepilen over bildet ser du det står 401.

Gammel 20-05-08, 18:50   #47
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

De pleier å sende gamle episoder i reprise, det kan ikke være det, tro?

Gammel 29-05-08, 21:49   #48
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hæææææ??? Hva skjer? Jeg så nettopp siste episode (i sesong 4) og what the hell? Jeg sitter bare igjen som et svært spørsmålstegn. WTF?

Gabrielle har lagt på seg og ser helt shabby ut og har plutselig to unger, Susan er sammen med en ny mann og alt er bare helt annerledes? Betyr dette at det ikke kommer flere sesonger? Hææ?

Gammel 29-05-08, 21:55   #49
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Hvis ikke det kommer flere sesonger så tror jeg at jeg må drepe noen.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-08, 16:25   #50
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Så klart det kommer flere sesonger. Nå skal vi jo lure på hva som har skjedd i mellomtiden.

Jeg har aldri grått så mye som da vi fant ut hva som skjedde med den "ordentlige" Dylan. Stakkars, hun ville jo bare ha dokka si. :hormonell:

Gammel 30-05-08, 21:24   #51
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hobbes, her.

Så klart det kommer flere sesonger. Nå skal vi jo lure på hva som har skjedd i mellomtiden.

Jeg har aldri grått så mye som da vi fant ut hva som skjedde med den "ordentlige" Dylan. Stakkars, hun ville jo bare ha dokka si. :hormonell:

Ja, herregud. Jeg gråt og gråt, jeg regelrett satt her og hylte. Noe så grusomt, det bildet av henne liggende der med hånden ut og dukken ved siden av seg kommer aldri til å forsvinne fra netthinnen min.

Gammel 30-05-08, 22:55   #52
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ja, herregud. Jeg gråt og gråt, jeg regelrett satt her og hylte. Noe så grusomt, det bildet av henne liggende der med hånden ut og dukken ved siden av seg kommer aldri til å forsvinne fra netthinnen min.

Ja, det er akkurat det jeg reagerte på. Og gravid og hormonell som jeg er ble jeg jo med en gang redd for å miste Tigerungen og sånne ting. Sjempelogisk.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:49.