Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Frustrerte fruer

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-12-07, 14:18   #1
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Frustrerte fruer

Noen som laster ned fra nett og ser? Jeg gjør. I kveld kommer neste episode, og jeg er så spent på hvordan den er. Det går bare ikke an at det slutter slik som jeg tror..

Fines det en link til en episodeguide?

Gammel 10-12-07, 14:20   #2
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Frustrerte fruer

I følge IMDB.com så kommer ikke neste episode før i mars.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 14:23   #3
Kate

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ms.Lee, her.

I følge IMDB.com så kommer ikke neste episode før i mars.

Mars????????????????? Det går jo ikke an!!!!

Gammel 10-12-07, 14:27   #4
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Tydeligvis.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 14:31   #5
Kate

Kate sin avatar

Standard

Gammel 13-12-07, 04:26   #6
jone
Nybegynner

Medlem siden: Dec 2007
jone har et hav av muligheter foran seg
Standard

Ja, det virker dessverre som det er lenge til vi får noen nye episoder av Frustrerte Fruer. Det har jo vært latterlig spennende de siste episodene med utviklingen på mange fronter.

For å følge med på når det kommer nye episoder kan du sjekke denne episodekalenderen. Du finner komplett episodeliste her.

jone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 06:45   #7
Frantzen
Passiv

Standard

Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 11:33   #8
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå har jeg sett min aller første episode, episode 1. Lastet ned hele sesong 1 i går, måtte jo finne ut hvorfor alle skryter sånn. Jeg ELSKET episoden og gleder meg ihjel til de neste, fantastisk!.

Gammel 18-04-08, 13:15   #9
Muskat

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Nå har jeg sett min aller første episode, episode 1. Lastet ned hele sesong 1 i går, måtte jo finne ut hvorfor alle skryter sånn. Jeg ELSKET episoden og gleder meg ihjel til de neste, fantastisk!.

Har du virkelig aldri sett en eneste episode før?
Åh, du har jo masse å glede deg til, heldiggrisen!

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 13:18   #10
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Streiken har jo ikke vært over så lenge. Siden det var manusforfatterstreik har de heller ikke kunnet filme eller lage noe mens det har vært streik. Så etter at streiken var over så har folk først måttet skrive nye manus, så filme, så klippe/redigere, osv. Så det er vel ikke rart egentlig at man må vente til mars. Irriterende, ja. Det er jo sååååå spennende nå!

Gammel 18-04-08, 13:32   #11
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Jeg elsker Frustrerte fruer.
Jeg jukser ikke da, venter pent og pyntelig på episodene som kommer på tv.

Gammel 18-04-08, 13:34   #12
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muskat, her.

Har du virkelig aldri sett en eneste episode før?
Åh, du har jo masse å glede deg til, heldiggrisen!

Nope, har ikke sett EN eneste før. Nå har jeg derimot sett episode 1, 2 og 3 i dag, så jeg kan vel egentlig si jeg allerede er hekta.

Gammel 21-04-08, 15:41   #13
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Jøss for en fantastisk serie?! At jeg ikke har hørt på fornuft og sett dette for lenge siden? Jaja, så har jeg iallfall ukesvis/månedsvis med tv-kos foran meg, hehe. Jeg så nettopp episode 9 i sesong 1. Dette blir jo bare bedre og bedre! Helsike, jeg skulle jo ha lastet dette ned da jeg var gravid og hadde altfor mye tid å slå ihjel!

Gammel 21-04-08, 20:24   #14
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jøss for en fantastisk serie?! At jeg ikke har hørt på fornuft og sett dette for lenge siden? Jaja, så har jeg iallfall ukesvis/månedsvis med tv-kos foran meg, hehe. Jeg så nettopp episode 9 i sesong 1. Dette blir jo bare bedre og bedre! Helsike, jeg skulle jo ha lastet dette ned da jeg var gravid og hadde altfor mye tid å slå ihjel!

Jeg kjenner at jeg er litt sjalu på deg som har så mange fantastiske episoder å se frem til! KOS DEG!

Gammel 21-04-08, 20:24   #15
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av MegaMie, her.

Jeg kjenner at jeg er litt sjalu på deg som har så mange fantastiske episoder å se frem til! KOS DEG!

Jeg satt akkurat og tenkte på det samme.

Gammel 22-04-08, 10:11   #16
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Hehe det skjønner jeg godt at dere er.
Oj nå har de funnet hun der Hoober eller hva hun heter. Tror kanskje jeg klarer å se episode 12 før knerten våkner.

Gammel 22-04-08, 10:15   #17
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Kjenner meg igjen der Iset! Jeg så de 2 første sesongene på tv og så har jeg hatt pause en stund. For noen måneder siden så jeg sesong 3 og halve 4 i løpet av 4 dager.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-08, 10:20   #18
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Hehe, jeg tror jeg hadde klart å se en hel sesong på to døgn om jeg ikke hadde barn. Men nå er jeg jo hjemme med en baby på knapt 4 uker, og får heldigvis sett litt.

Gammel 22-04-08, 10:23   #19
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Jeg så hele dead zone når Ask var på den alderen. Var jo ikke god sommer i fjor.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-08, 11:26   #20
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Nei, det var skikkelig drittsommer i fjor! I år skal det visstnok heldigvis bli mye bedre.
Nå er det episode 13, jeg klarer ikke å slutte ...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:48.