Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

En ulykke kommer sjelden alene ...

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-06-08, 03:27   #21
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En ulykke kommer sjelden alene ...

Jippi ai for en dag.

Mobilen min druknet en gang i ei halv flaske hvitvin.

Jeg plukket den fra hverandre i sine enkelte bestanddeler. Skylte alt under rennende vann og lot det ligge å tørke i tre dager. Puttet telefonen sammen igjen, og den virket så fint atte.

Gammel 07-06-08, 08:55   #22
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Uffda..

Håper hvertfall mobilen klarer seg! i fjor var vi uten vaskemaskin i nesten 6 uker, med to barn hjemme og et på sykehus. Hurra og sånn ja

Gammel 07-06-08, 10:32   #23
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Mobilen min druknet en gang i ei halv flaske hvitvin.

Hvordan i all verden klarte du i det heletatt å få mobilen inn i en flaske hvitvin??

Gammel 07-06-08, 11:33   #24
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Moblier tåler ikke å bade i øl ihverfall. Den døde. Ikke liker de å bli grillet heller. :merkelig: Hvordan gikk det sukkerbrødet?

Gammel 07-06-08, 11:37   #25
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Hvordan i all verden klarte du i det heletatt å få mobilen inn i en flaske hvitvin??

Det meste går i fylla...

Neida - jeg hadde vært i hyggelig lag og hatt med meg ei flaske hvitvin. Jeg drakk bare halve flaska, så "lure" Inagh korket den og putta den i veska før jeg gikk hjem. Oppi samme veska lå selvsagt mobilen.

Vel, flaska var ikke korket godt... og veska, se den holdt vann - eller i dette tilfellet vin. Da jeg kom hjem lå mobilen min og koste seg mens den svømte glad og fornøyd rundt i et hvitvinsbasseng i bunn av veska mi.

Gammel 07-06-08, 11:50   #26
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

AHA!

Gammel 08-06-08, 22:57   #27
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Jeg - en vaskemaskinreparatør!
Gubben skrudde nemlig av toppen på vaskemaskina idag, slik at vi kunne kikke litt nedi mens vi gjorde en prøvekjøring. Maskina har "knirket" en stund, og jeg har mistenkt at det har vært noe som har kilt seg fast utenfor trommelen eller noe sånt. Tenkte i retning BH-spile e.l.

Men etter å ha fulgt med en stund, merket jeg at knirkingen kom fra den reima på baksiden, den som driver trommelen rundt(?). Fikk plutselig et infall, og fant frem sånn "smøring på boks". Sprayet littbaki der, og vips var knirkingen borte vekk! Nå går maskina for annen gang i kveld, og den oppfører seg foreløpig helt eksemplarisk. Håper vi med dette har snytt en dyr repapratør for noen lettjente hundre- eller tusenlapper - ihvertfall i denne omgang.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-08, 23:01   #28
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Genialt. Kan du komme å fikse tørkisen her i morgen?

Gammel 08-06-08, 23:05   #29
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stine-mor, her.

Genialt. Kan du komme å fikse tørkisen her i morgen?

Plukk den fra hverandre og sett den sammen igjen. Det har jeg gjort med mange ting (dog ikke forsøkt med tørketromler ennå ), og i mange tilfeller har tingene plutselig virket etterpå.

Om alt annet mislykkes, skal man forøvrig ikke undervurdere betydningen av et realt slag eller spark rettet mot dusteting som nekter å virke. Om ikke annet, så funker det ihvertfall for å få ut litt frust.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-08, 23:10   #30
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Plukk den fra hverandre og sett den sammen igjen. Det har jeg gjort med mange ting (dog ikke forsøkt med tørketromler ennå ), og i mange tilfeller har tingene plutselig virket etterpå.

Om alt annet mislykkes, skal man forøvrig ikke undervurdere betydningen av et realt slag eller spark rettet mot dusteting som nekter å virke. Om ikke annet, så funker det ihvertfall for å få ut litt frust.

Vår 3,5 år gamle tørkis har problemer med varmen. Feilkode, piping og i det hele tatt.
Tar på meg sko og sparker den litt, jeg.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:35.