|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#62 |
|
Fortynnet
|
Sv: Mannens hårJeg er også veldig estetisk anlagt, men akkurat når det gjelder utseendet til menn (eller mennesker i det hele tatt) så kommer det veldig i bakgrunnen. Jeg tror aldri jeg har blitt forelsket i noen på grunn av utseendet (i voksen alder). Hvis man liker personen, så finnes det alltid noe som er tiltrekkende og fint med utseendet også. |
|
|
|
|
|
#63 |
|
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mannens hår
Jeg har kanskje noen sånne trekk som ville utelukket en romanse.
Men må man da bruke tid på å utvikle seksuell tiltrekning, eller kan du ha den fra starten av selv om mannen er "mindre pen"? Eller henger ikke den fysiske tiltrekningen din sammen med at du syns noen er/har blitt kjekke?
|
|
|
#64 |
|
Aktiv
Medlem siden: Mar 2008
![]() |
Sv: Mannens hårSamboern min klipper seg sikkert dobbelt så ofte som meg. Han får litt problemer når håret killer han i nakken. Han har lyst og verdens mest strie hår.¨ |
|
|
|
|
|
#66 |
|
godt brukt
|
Sv: Mannens hårJeg har ingen formening om hvordan håret bør være. Jeg har falt for alle sorter ! |
|
|
|
|
|
#67 |
|
<*(((<
|
Jeg har preferanser på lillemanns hår og sveis. |
|
|
|
|
|
#68 |
|
flisespikker
|
Er du sikker på det? Jeg synes du skulle prøve.
|
|
|
#69 |
|
Bedreviter
|
Jeg er usikker på om jeg skjønner hva du spør om her, men jeg hadde i alle fall kjent mannen min i nærmere to år og han var allerede en god venn da jeg forelsket meg i ham. Den seksuelle tiltrekningen kom vel hånd i hånd med forelskelsen, tror jeg. |
|
|
|
|
|
#74 |
|
Jazzbabe
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mannens hårSkal vi se... Nå er vel denne tråden i ferd med å spore av (
|
|
|
|
#75 |
|
Borte
|
Sv: Mannens hårJeg syns langt hår er det fineste.
|
|
|
#76 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Mannens hårJeg klipper mannen med maskin. En gang glemte jeg å ta på igjen den skoen etter at jeg hadde blåst bort litt hår. Det var attpåtil lille julaften.
|
|
|
#78 |
|
flisespikker
|
Nei, hår fra skuldrene og ned høres ikke så kledelig ut. (
|
|
|