Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Mannens hår

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-06-08, 14:07   #61
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mannens hår

Min mann er mørk og har fall/krøll i håret. Kort og velstelt.

Gammel 16-06-08, 18:20   #62
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er også veldig estetisk anlagt, men akkurat når det gjelder utseendet til menn (eller mennesker i det hele tatt) så kommer det veldig i bakgrunnen. Jeg tror aldri jeg har blitt forelsket i noen på grunn av utseendet (i voksen alder). Hvis man liker personen, så finnes det alltid noe som er tiltrekkende og fint med utseendet også.

Bildet som Myrsnipa la inn var veldig ekstremt syns jeg, jeg har sjelden sett menn med to store gule tenner stikkende opp utenfor munnen, og det er jo dessuten en mann som kunne vært bestefaren til de fleste her inne.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-08, 21:28   #63
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg kan ikke i farten komme på noen utseendemessige fellestrekk ved de mennene jeg har vært tiltrukket av/interessert i. Det er ingen spesielle trekk som "må" være til stede (han "må" ikke være mørk, eller ha en bestemt frisyre, eller ha brune øyne eller basstemme eller være høyere enn meg eller ha kraftige leggmuskler eller noe slikt). .

Jeg har kanskje noen sånne trekk som ville utelukket en romanse.
F.eks tror jeg langt hår kunne utelukket en gryende interesse fra meg.

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Min erfaring er at utseende (for meg) er noe som defineres av personligheten. Folk jeg liker og er glad i blir for meg vakre og får et utseende jeg liker etterhvert som jeg lærer dem og kjenne.

Det "objektive" utseendet henger jeg meg svært sjelden opp i.

Men må man da bruke tid på å utvikle seksuell tiltrekning, eller kan du ha den fra starten av selv om mannen er "mindre pen"? Eller henger ikke den fysiske tiltrekningen din sammen med at du syns noen er/har blitt kjekke?

Gammel 16-06-08, 21:51   #64
Lotte
Aktiv

Lotte sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Lotte er litt kul
Standard

Samboern min klipper seg sikkert dobbelt så ofte som meg. Han får litt problemer når håret killer han i nakken. Han har lyst og verdens mest strie hår.¨

Jeg har heller ikke noe spesielt formening om hvordan håret til de jeg liker bør være. Personlighet er litt viktigere for meg.

Lotte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-08, 21:54   #65
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg gir beng i personligheten.

:shallow:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-08, 21:57   #66
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har ingen formening om hvordan håret bør være. Jeg har falt for alle sorter ! Eneste fellesnevner sånn utseendemessig på mine menn () er at de har vært høyere enn meg uten at jeg bevisst har tenkt at de har måttet være dette.

Min mann var musiker da jeg traff han, og hadde en litt rocka frisyre Den er forsvunnet i dag. Nå er han ordentlig og fin.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-08, 22:21   #67
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mani, her.

Dere da, noen preferanser på mannens hår og også hva slags sveis kjører han på med?

Jeg har preferanser på lillemanns hår og sveis.

Og damn at vi er for få menn her inne til at det gir noen mening å starte en tråd om våre preferanser på kvinnesveiser.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-08, 22:23   #68
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Og damn at vi er for få menn her inne til at det gir noen mening å starte en tråd om våre preferanser på kvinnesveiser.

Er du sikker på det? Jeg synes du skulle prøve. (Eller er det ikke noe gøy når en av oss ber deg om det, kanskje? )

Gammel 16-06-08, 22:26   #69
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Men må man da bruke tid på å utvikle seksuell tiltrekning, eller kan du ha den fra starten av selv om mannen er "mindre pen"? Eller henger ikke den fysiske tiltrekningen din sammen med at du syns noen er/har blitt kjekke?

Jeg er usikker på om jeg skjønner hva du spør om her, men jeg hadde i alle fall kjent mannen min i nærmere to år og han var allerede en god venn da jeg forelsket meg i ham. Den seksuelle tiltrekningen kom vel hånd i hånd med forelskelsen, tror jeg.

Han har forøvrig hår til midt på ryggen, og jeg synes han er både kjekk og sexy.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-08, 22:56   #70
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Kjør på, det skader ikke å prøve

Gammel 16-06-08, 23:07   #71
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:heier på torsken:

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-08, 00:29   #72
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Kom igjen torsk!

Gammel 17-06-08, 00:34   #73
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Re: Sv: Mannens hår

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

Jeg er svak for litt langt hår på menn da (de som kler det), på små gutter også, det er det nydeligste.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-08, 14:52   #74
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Skal vi se... Nå er vel denne tråden i ferd med å spore av ( ), men gubbelure har tykt, stritt, blondt hår med noe grått i, selv om han bare er 33 år. Han har litt sånn Glenn Hysén sveis, om noen husker den svenske landslagsspillerene fra noen år tilbake. Kort i nakken og ved ørene + litt lugg.

Da jeg traff ham på midten av 90-tallet hadde han datidens bolleklipp med like langt hår over hele hodet - før det hadde han pigg oppå og langt i nakken, men da kjente jeg ham ikke .

Jeg må vel kunne påstå at mannen min er kjekk, og så faller jeg gjerne for typen slanke, småsporty menn .

Gammel 17-06-08, 15:01   #75
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns langt hår er det fineste. Rockete langt, tykt hår med fall. Trenger ikke være så velstelt som enkelte kaller det. Jeg syns velstelt ofte er ensbetydende med BORING, mens rufsete er mye kulere. Og med rufsete mener jeg IKKE skitten eller stankende, men litt slitt i kantene liksom.

Jeg tok IKKE mannen min for håret iallefall og kunne aldri vært sammen med noen hvis de ikke hadde en personlighet som tiltalte meg. Iallfall ikke etter at jeg fylte 20. Før det hadde jeg ikke dømmekraft.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-08, 15:28   #76
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg klipper mannen med maskin. En gang glemte jeg å ta på igjen den skoen etter at jeg hadde blåst bort litt hår. Det var attpåtil lille julaften.

Men gudihimmelen så kjekk han var. :smelt: Han har alt håret sitt fremdeles, og det er mørkt, så det synes godt selv om han tar bort nesten alt. Jeg er en sucker for shavings, innser jeg.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-08, 15:47   #77
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Standard

Jeg liker egentlig ikke langt hår på menn. Da mener jeg fra skuldrene og ned.

Gammel 17-06-08, 15:52   #78
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Jeg liker egentlig ikke langt hår på menn. Da mener jeg fra skuldrene og ned.

Nei, hår fra skuldrene og ned høres ikke så kledelig ut. ( )

Gammel 17-06-08, 15:55   #79
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Standard

Gammel 17-06-08, 16:01   #80
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Jeg syns langt hår er det fineste. Rockete langt, tykt hår med fall. Trenger ikke være så velstelt som enkelte kaller det. Jeg syns velstelt ofte er ensbetydende med BORING, mens rufsete er mye kulere. Og med rufsete mener jeg IKKE skitten eller stankende, men litt slitt i kantene liksom.

Ja!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:33.