|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva må jeg gjøre for å bli harry?Vel siden jeg bor her i harryland så vil jeg si at det og ta med seg trillebag til spriten og kjølebag til kjøttet.Fylle opp og gjerne ta med seg 3- kg godis i fargene limegrønt og lilla. Gå fra butikk til butikk og sammenlign sigarettpriser,og klag over prisene. Stå gjerne med kalkulator etter at du har betalt og klag etterpå for kursen er ikke riktig....
![]() |
#42 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hva må jeg gjøre for å bli harry?Jeg ser at jeg fort kan havne i harrykategorien altså...
![]() |
#43 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva må jeg gjøre for å bli Harry?
Grilldress? Er det joggedress?
![]() |
#44 |
|
![]() Sv: Hva må jeg gjøre for å bli harry?Pffft, dette er bare det enkleste harry-nivået. Virkelig ille blir det ikke før man synes Jan Thomas er heeelt fantastisk, labber rundt med en hund i veska og med joggebuksa nedenfor rumpa så heeele Calvin Klein-hipsteren synes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hva må jeg gjøre for å bli harry?Jeg syns det er stålharry å tro at man er kul, motebevisst og stilig ved å gå med klær med digre logoer på. Jeg så nettopp en dame på bussen som hadde Chaneløredobber formet som Chanel-logoen, Dolce & Gabbana-solbriller, med DIGER logo på siden, Yves Saint Laurent-veske hvor mønsteret besto av logoer og hårstrikk (!) med kuler med Louis Vuitton-logo.
![]() |
#47 |
|
![]() Sv: Hva må jeg gjøre for å bli harry?
Var hun på vei til BI? |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Hva må jeg gjøre for å bli Harry?
![]() |
#49 |
Ustabil
|
![]() Sv: Hva må jeg gjøre for å bli harry?Generelt sett så er det sånn at hvis du vil være harry - tenk praktisk, lettvint og komfortabelt. Hvis det i tillegg er billig (i betydningen lite kostnadskrevende), ja så er du harry. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
Njaa..harry er vel mer når et fenomen så populært at det blir allemannseie. Spesielt hvis det i utgangspunktet skulle være spesielt og særpreget. Bla hund i veska, som er nevnt her. Og for ikke å nevne navnedebatter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Pauset
|
![]() Sv: Hva må jeg gjøre for å bli harry?Trendy trenger ikke være upraktisk da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva må jeg gjøre for å bli harry?Har ingen ytterligere tips, må bare innom for å le litt!
![]() |
#54 |
pretty ballerina
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hva må jeg gjøre for å bli harry?Min eksmann hadde campingvogn, og jeg mistenker at min søster syns det var veldig harry siden vi på deres første besøk "på vogna" fikk overlevert: |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Guardian of the galaxy
|
![]() |
#56 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Hva må jeg gjøre for å bli harry?skaff deg briller som blir fargede når du går ut i sollyset. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
intro
|
![]() Sv: Hva må jeg gjøre for å bli harry?Det hjelper godt å farge håret halmgult, vente noen uker til du får synlig ettervekst, og deretter iføre deg hullkort dongeriskjørt og ta med deg ei slik veske når du promenerer i byen - helst en kopi, men originalen duger også:
![]() |
![]() |
#60 |
Glamorøs
|
Fordi de som kjøper dem, kjøper dem kun fordi det er digre logoer på dem slik at alle skal vite hvor dyre de er. De ville garantert ikke kjøpt en kliss maken veske, bare uten synlige logoer.
![]() |
|
|