Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva må jeg gjøre for å bli harry?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-07-08, 07:48   #41
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva må jeg gjøre for å bli harry?

Vel siden jeg bor her i harryland så vil jeg si at det og ta med seg trillebag til spriten og kjølebag til kjøttet.Fylle opp og gjerne ta med seg 3- kg godis i fargene limegrønt og lilla. Gå fra butikk til butikk og sammenlign sigarettpriser,og klag over prisene. Stå gjerne med kalkulator etter at du har betalt og klag etterpå for kursen er ikke riktig....

Gammel 14-07-08, 08:26   #42
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ser at jeg fort kan havne i harrykategorien altså...

Jeg har tatovering, jeg har til stadighet striper med ettervekst i håret, jeg drikker øl som en mann, jeg røyker.
Og jeg har riktig nok ikke hull her og der lenger, men jeg syns det kan være ganske kult.

Det er liksom ikke noe håp for meg.

Gammel 14-07-08, 09:03   #43
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva må jeg gjøre for å bli Harry?

Opprinnelig lagt inn av Ariel, her.

Grilldress! Gjerne matchende med mannen sin.

Grilldress? Er det joggedress?
Da er jeg kjempeharry med campingvogn og grilldress. I tillegg til at jeg drar på charterferie.
Du får ta etter meg.

Gammel 14-07-08, 09:12   #44
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1274
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pffft, dette er bare det enkleste harry-nivået. Virkelig ille blir det ikke før man synes Jan Thomas er heeelt fantastisk, labber rundt med en hund i veska og med joggebuksa nedenfor rumpa så heeele Calvin Klein-hipsteren synes.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-08, 09:19   #45
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 638
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns det er stålharry å tro at man er kul, motebevisst og stilig ved å gå med klær med digre logoer på. Jeg så nettopp en dame på bussen som hadde Chaneløredobber formet som Chanel-logoen, Dolce & Gabbana-solbriller, med DIGER logo på siden, Yves Saint Laurent-veske hvor mønsteret besto av logoer og hårstrikk (!) med kuler med Louis Vuitton-logo.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-08, 09:19   #46
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh! aC og jeg er enige! Surprise.

Gammel 14-07-08, 09:20   #47
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1274
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg syns det er stålharry å tro at man er kul, motebevisst og stilig ved å gå med klær med digre logoer på. Jeg så nettopp en dame på bussen som hadde Chaneløredobber formet som Chanel-logoen, Dolce & Gabbana-solbriller, med DIGER logo på siden, Yves Saint Laurent-veske hvor mønsteret besto av logoer og hårstrikk (!) med kuler med Louis Vuitton-logo.

Var hun på vei til BI?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-08, 09:22   #48
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva må jeg gjøre for å bli Harry?

Opprinnelig lagt inn av Tante Grønn, her.

Kjøp deg rosa/turkis grilldress, hvite tennissokker (sokkene skal dras godt over buksa) og mokkasiner. Ta en elendig hjemmepermanent, og sett opp litt av håret i en nusselig grorudpalme.

Røyk såpass mye rullings at neglene dine blir gul/brune. Drikk gjerne sprit rett fra flaska.

Huff, det der er ikke harry, det er bare trist!

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-08, 09:42   #49
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Generelt sett så er det sånn at hvis du vil være harry - tenk praktisk, lettvint og komfortabelt. Hvis det i tillegg er billig (i betydningen lite kostnadskrevende), ja så er du harry.

Gode sko, komfortable klær, lettvint frisyre, billig mat - det er harry, det.

Motsatsen her er selvsagt det trendy. Det trendy er upraktisk, dyrt og lekkert.

Herav kommer selvsagt konklusjonen - jeg er heller harry enn trendy. Rett og slett fordi jeg ikke bryr meg om hva andre måtte mene om meg, og fordi jeg setter komfort og praktisk bruk foran design.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-08, 09:44   #50
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Var hun på vei til BI?

Ikke denne gangen, but she could have been.

Gammel 14-07-08, 10:42   #51
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Generelt sett så er det sånn at hvis du vil være harry - tenk praktisk, lettvint og komfortabelt. Hvis det i tillegg er billig (i betydningen lite kostnadskrevende), ja så er du harry.

Gode sko, komfortable klær, lettvint frisyre, billig mat - det er harry, det.

Motsatsen her er selvsagt det trendy. Det trendy er upraktisk, dyrt og lekkert.

Herav kommer selvsagt konklusjonen - jeg er heller harry enn trendy. Rett og slett fordi jeg ikke bryr meg om hva andre måtte mene om meg, og fordi jeg setter komfort og praktisk bruk foran design.

Njaa..harry er vel mer når et fenomen så populært at det blir allemannseie. Spesielt hvis det i utgangspunktet skulle være spesielt og særpreget. Bla hund i veska, som er nevnt her. Og for ikke å nevne navnedebatter.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-08, 10:52   #52
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Trendy trenger ikke være upraktisk da.
Praktisk trenger heller ikke være dritkjedelig.

Noe jeg finner harry er "guttete" jenter i stoooore hettegensere som får de til å se fullstendig formløse ut. Har de i tillegg en overfarget og litt "utdatert" kort frisyre, en masse ørebling og skatersko så kan jeg også finne på å kalle det harry...

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-08, 10:53   #53
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Har ingen ytterligere tips, må bare innom for å le litt!

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-08, 11:05   #54
Nina
pretty ballerina

Nina sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Min eksmann hadde campingvogn, og jeg mistenker at min søster syns det var veldig harry siden vi på deres første besøk "på vogna" fikk overlevert:
1 stk tv-kanne og winnertip (Ingen av oss røyker)
(Hun truet også med å gi oss matchende grilldresser, men det rakk hun aldri)

Nina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-08, 13:33   #55
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Noe jeg finner harry er "guttete" jenter i stoooore hettegensere som får de til å se fullstendig formløse ut. Har de i tillegg en overfarget og litt "utdatert" kort frisyre, en masse ørebling og skatersko så kan jeg også finne på å kalle det harry...

Jeg syns det er kult også jeg...

Seriøst, hva er det med meg?!

Gammel 14-07-08, 13:37   #56
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

skaff deg briller som blir fargede når du går ut i sollyset.

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-08, 13:44   #57
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det hjelper godt å farge håret halmgult, vente noen uker til du får synlig ettervekst, og deretter iføre deg hullkort dongeriskjørt og ta med deg ei slik veske når du promenerer i byen - helst en kopi, men originalen duger også:

(OK, så er kanskje ikke harry helt ordet for de veskene.)

Gammel 14-07-08, 13:52   #58
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

(OK, så er kanskje ikke harry helt ordet for de veskene.)

Jeg syns harry er nøyaktig riktig ord for de veskene.

Gammel 14-07-08, 13:57   #59
bina
Ustabil

Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg syns harry er nøyaktig riktig ord for de veskene.

Jeg har ikke peiling på vesker og eventuell harryfaktor. Ei veske er vel ei veske? Eller? Hva er harry med disse?

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-08, 14:07   #60
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Jeg har ikke peiling på vesker og eventuell harryfaktor. Ei veske er vel ei veske? Eller? Hva er harry med disse?

Fordi de som kjøper dem, kjøper dem kun fordi det er digre logoer på dem slik at alle skal vite hvor dyre de er. De ville garantert ikke kjøpt en kliss maken veske, bare uten synlige logoer.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:10.