|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
superbruker
|
Ringetonen som bare barn kan høreDen er jo ikke tull. Det trodde jeg.
|
|
|
#4 |
|
Live and let live
|
Sv: Ringetonen som bare barn kan høreHva heter den, og på hvilken telefon er den? Eller har dere lastet den ned?
|
|
|
#6 |
|
superbruker
|
Sv: Ringetonen som bare barn kan høre
Jeg har aldri hørt en lyd når den reklamen går, bortsett fra han som prater da.
Husker ikke hva den heter. Det går reklame på tv for den. Mannen hadde fått en av kompis.
|
|
|
#8 |
|
superbruker
|
Sv: Ringetonen som bare barn kan høreHer står det om den og en link til den så kan du teste om du kan høre den. http://www.adressa.no/forbruker/mobi...icle675390.ece
|
|
|
#9 |
|
superbruker
|
Jeg har ikke vært på mange på rockekonserter.
|
|
|
#10 |
|
En Som Trener
|
Sv: Ringetonen som bare barn kan høreBåde jeg og mannen hørte den. Jeg er også kjent for å ha ganske god hørsel da! Jeg kunne stå utenfor døra til den gamle leiligheten vår og faktisk høre at TV'n sto på selv om den var på MUTE, fordi jeg hører en lav, konstant, høyfrekvent piping fra den. Det gjelder alle TV'er altså, ikke bare vår. Derfor har jeg TV'n på kun når det er noe jeg vil se på også, orker ikke å ha den på i bakgrunnen hele dagen som jeg vet mange andre gjør.
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ringetonen som bare barn kan høreJeg hørte den godt, jeg. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Bedreviter
|
Det er veldig lett å forklare hvorfor og hvordan dette virker. Det er ikke mystisk i det hele tatt. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Gro
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ringetonen som bare barn kan høreJeg underviste i en 9.klasse da jeg plutselig hørte den jævlige lyden. Jeg stoppet opp og ba den som hadde mobilen på skru den av øyeblikkelig. Alle gispa, og lurte på om jeg virkelig hørte det? |
|
|
|
|
|
#14 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ringetonen som bare barn kan høreJeg hører den også, og jeg går i mitt 36. år...
|
|
|
|
#17 |
|
Studenten
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ringetonen som bare barn kan høreJeg hørte den godt. Den er så grusom at jeg blir kvalm. :spy:
|
|
|
#18 |
|
WF: Sausnebbet
|
Vi har hatt noen snurte elever vi også når de har blitt oppdaget av lærere med superhørsel. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Må man ha en tittel?
Hvor: Trondheim
Sv: Ringetonen som bare barn kan høreJeg nærmer meg 40 og hadde ikke problemer med å høre den infernalske ekle lyden... |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: østfold
Sv: Ringetonen som bare barn kan hørehører og hører Ja jeg hører den , men vet ikke om jeg ville hørt den i et rom med vanlig støy, det er ikke som en lyd mere som et intens pip jeg mere fornemmer enn hører ekkelt og ubehagelig, men jeg er ikke så gammal da alikevel |
|
|
|
![]() |
|
|