|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Passiv
|
Sv: Nintendo DS til ungene ...Storebror fikk DS da vi var på ferie nå for noen uker siden. Har ikke vært noe problem å begrense det. |
|
|
|
#22 |
|
En Som Trener
|
Sv: Nintendo DS til ungene ...Er det så vanlig at de får det når de er så unge altså?
|
|
|
#24 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nintendo DS til ungene ...
Signerer. Jeg tror som sagt det er veldig, veldig hypet opp, og jeg gjorde et poeng av at de skulle spare til slikt på egenhånd.
|
|
|
|
#25 |
|
En Som Trener
|
Åja, jeg fikk aldri Donkey Kong.
|
|
|
#26 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nintendo DS til ungene ...Her fungerer den litt som avstraffelses metode eller prevantiv trussel..moahahaha |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Passiv
|
Elste vår fikk Nintendo DS i fjor vår, da var hun ni år og hadde spart i et drøyt halvår. |
|
|
|
#28 |
|
Passiv
|
God ide at de må spørre om å få spille! Vi skal ha et lite husmøte om DS-spill og data generelt, så vi får se hva vi får til! |
|
|
|
#29 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Slik har vi det også, gjelder også spill på TV og TV-titting. Jeg orker ikke lage regler som blir vanskelig for meg å administrere eller følge opp. Enkelte dager er det greit med mye spilling, men det fordrer at det er andre dager hvor det ikke spilles i det hele tatt. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nintendo DS til ungene ...Nå har Guitar hero kommet til DS |
|