|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Alltid motsatt
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vet du hvor du kan kjøpe stoff?Aner ikke, og samme kan det være.
|
|
|
#22 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vet du hvor du kan kjøpe stoff?Ja det vet jeg.
|
|
|
|
#24 |
|
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Vet du hvor du kan kjøpe stoff?Jepp, det vet jeg. Jeg bor i Oslo og må ofte innom området rundt Grønland t-banestasjon, og der foregår det salg ganske åpent. Uten at jeg har benyttet meg av det noen gang.
|
|
|
|
#25 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Vet du hvor du kan kjøpe stoff?Ikke her jeg bor. Visste det ikke da jeg var ung heller (så nå er jeg GAMMEL? |
|
|
|
|
|
#26 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Vet du hvor du kan kjøpe stoff?Jeg har ikke prøvd, men det er jo åpenlyst salg enkelte steder i Oslo, så jeg antar at jeg hadde klart å få tak i hvis jeg ville.
|
|
|
#27 |
|
Leser
|
Sv: Vet du hvor du kan kjøpe stoff?
Det er nok stor forskjell på hvor man er i fra. Men jeg lurer på om Oslo er eneste plassen hvor man selger stoff åpent? Jeg også var klar over hvor det ble omsatt stoff da jeg bodde i Oslo, men jeg er faktisk usikker på om jeg hadde fått kjøpt "på gata". Jeg ser helt streit ut så de hadde sikkert tatt meg for å være politispaner, eller kanskje ikke? Hvem vet.
|
|
|
#28 |
|
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Vet du hvor du kan kjøpe stoff?Ja jeg viste om steder da jeg var ung, og vet om steder i dag, men det har alikevel aldri fristet hverken da eller nå.
|
|
|
#29 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Vet du hvor du kan kjøpe stoff?Visste ikke hvor man kunne få tak i stoff verken da jeg var ungdom eller nå.
|
|
|
#30 |
|
Fjott
|
Sv: Vet du hvor du kan kjøpe stoff?Ja, det er vel ikke så vanskelig å gjette seg til i Oslo vil jeg si. Foregår veldig åpenlyst i enkelte strøk.
|
|
|
#33 |
|
intro
|
Sv: Vet du hvor du kan kjøpe stoff?Nei, det vet jeg ikke, men dessverre ville det takket være noen i nær familie vært veldig enkelt og fort gjort for meg å ta rede på det.
|
|
|
|
#35 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Vet du hvor du kan kjøpe stoff?Nei, jeg har ikke den fjerneste ide.
|
|
|
#36 |
|
kamelkonsument
|
Sv: Vet du hvor du kan kjøpe stoff?Ja, jeg vet hvor man får tak i, men er ikke fristet for fem øre.
|
|
|
#37 |
|
Bedreviter
|
Sv: Vet du hvor du kan kjøpe stoff?
De trodde vel han var journalist eller skikkelig amatørmessig politimann i sivil, tenker jeg. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
Sv: Vet du hvor du kan kjøpe stoff?Det festligste i området rundt Vaterland er de som SIER at de er politi i sivil, og som ikke er det. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Vet du hvor du kan kjøpe stoff?Jeg kom rett fra en tråd om symaskiner, og tenkte "ja, stoff er billigst og best utvalg på Grønland". Det har jeg nok rett i, men det var ikke helt den typen stoff jeg hadde i tankene.
|
|
![]() |
|
|