Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Vet du hvor du kan kjøpe stoff?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-07-08, 20:24   #1
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vet du hvor du kan kjøpe stoff?

Leste i avisen i dag at "alle" ungdommer vet hvor de kan få tak i stoff. Vet egentlig ikke om det er så sjokkerende, mener vi hadde god peiling vi også da vi var ungdommer. Jeg vil tro at en av grunnene til at så få voksne folk begynner med stoff er at de faktisk ikke vet hvordan man skal få tak i det.

Jeg personlig har ingen anelse om hvordan jeg skulle fått tak i, så nå er jeg spent på om jeg er en skikkelig outsider eller om det stemmer at voksne ikke har den kunnskapen rett og slett.

Gammel 19-07-08, 20:28   #2
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vet du hvor du kan kjøpe stoff?

Nei har ingen aning. Tror ikke jeg kjenner noen lengre heller som bedriver slikt. Som jeg vet om ihvertfall. Hmm. Men er jo ingen ungdom heller nei.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-08, 20:28   #3
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Her vet vi hvem som driver med stoff, men jeg er ingen ungdom lengre, men bor på et lite sted hvor alle kjenner alle.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-08, 20:29   #4
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Jeg har hørt man kan gå langs Akerselva, og få alt man ønsker. Om det er sant, aner jeg ikke. Så jeg får vel si jeg ikke har peiling jeg heller.

Gammel 19-07-08, 20:30   #5
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1281
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, det vet jeg. Har ingen planer om å begynne av den grunn.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-08, 20:31   #6
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja, det vet jeg. Men jeg kommer aldri til å ville få tak i det.

Gammel 19-07-08, 20:31   #7
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg aner ikke hvor jeg skulle fått tak i det om jeg hadde villet.
(Ikke visste jeg det da jeg var ungdom heller.)

Gammel 19-07-08, 20:31   #8
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Har en god anelse om hvor jeg få kjøpt, ja. Har imidlertid ikke tenkt å se om mine antagelser stemmer.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-08, 20:32   #9
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, det veit eg, men det fristar ikkje.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-08, 20:33   #10
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Skippergata? Eller er de jaget derfra nå?
Skulle nok ikke bydd på så store problemer om jeg ga det litt innsats, nei. Men det er oslo.
Jeg vokste opp i en mindre by, og var aldri i befatning med miljøer der det ble brukt stoff. Jeg visste at det fantes et miljø i byen, men jeg kjente ikke til hvem som tilhørte dette.

Gammel 19-07-08, 20:33   #11
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg visste det godt da jeg gikk på ungdomsskolen (selv om jeg var Tidenes Prektigste Tenåring™), men nå har jeg bare en vag, teoretisk anelse.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-08, 20:34   #12
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1281
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Trengte du noen tips, him?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-08, 20:36   #13
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Vet om noen jeg kunne ringt ja.

Gammel 19-07-08, 20:46   #14
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg vet om noen, men om de ville solgt til meg tviler jeg litt på...

Gammel 19-07-08, 20:49   #15
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Jeg har ikke peiling, eller forresten, jeg kunne kanskje klart det i Bergen, om jeg virkelig ville. Jeg hadde ikke peiling som ungdom heller.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-08, 20:51   #16
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Trengte du noen tips, him?

Sånn at jeg får testet viljestyrken min mener du?

Dette minner meg forresten om to uforglemmelige samtaler. Den ene mellom meg og en venninne da vi gikk på søm og hvordan vi diskuterte stoff, kvaliteten og prisen inne på venteværelse til legevakta. Det var ikke før alle stirret på oss vi skjønte hva alle andre ventende trodde vi snakket om.

Den andre samtalen var mellom meg og en venninne (ikke samme) som hadde vært hos tannlegen, og hun la ut om "hvor trang hun var og at det var så vidt han hadde greid å presse den inn" (trang mellom tenna og det var tanntråden han hadde problemer med). Men da skjønte til og med jeg at folk som overhørte samtalen misforsto. Nordlenninger, vi snakker alt for høyt.

Gammel 19-07-08, 20:52   #17
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ha'kke peiling. Men tror ikke det ville vært vanskelig å fått tak i om man ville.

Gammel 19-07-08, 20:57   #18
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Jada, opptil flere. Men det er ingen i min omgangskrets som driver med dette. Men det er da alltids noen gamle klassekammerater o.l som driver på enda.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-08, 21:03   #19
Benmurphy
-

Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Det enkleste, og vanligste, er nok å gå til legen.

Ben "ville nok greid det ellers også" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-08, 21:03   #20
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ville ikke hatt store problemer med å finne hasj ihvertfall. Har bodd mange år på Grünerløkka, og nederst ved elva og ved eventyrbrua står de tett i tett. Andre stoffer har jeg ikke peiling på. Kan være dealerne nevnt over har det også, jeg har ikke snakket med dem for å si det sånn Bare antok at det er hasj de selger.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:07.